معاون سواد آموزی قم تاکید کرد

ضرورت توجه به روحیه تحقیق و پژوهش در میان دانش آموزان

معاون سواد آموزی قم گفت:دانش آموزان باید از همین امروز دغدغه پژوهش و تحقیق و یادگیری موثر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدرضا قاسمی نیا، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان شهدای گمنام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان شجاع و غیور میهن اسلامی گفت: برای مقابله باجمهوری اسلامی ایران درهشت سال دفاع مقدس بیش ازچهل کشور حزب بعث عراق و صدام را در جنگ تحمیلی حمایت و پشتیبانی می‌کردند، اما با مقاومت و شجاعت و فداکاری و جانفشانی رزمندگان و در پرتو ایمان و ولایت پذیری آنان حتی یک وجب ازخاک وطن عزیزمان به دست دشمن نیفتاد.

او در بخش دیگری از سخنان خود دغدغه آموزش و پژوهش و مسائل اخلاقی وتربیتی و پرورشی را بزرگترین خواسته اولیا و مربیان از دانش آموزان عنوان کرد و خواستار توجه ویژه دانش آموزان به امر تحقیق و پژوهش و اخلاق وآداب اسلامی شد.

قاسمی نیا در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان باید از همین امروز دغدغه پژوهش وتحقیق و یادگیری موثرداشته باشند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در ادامه  دانش آموزان را به دقت در انتخاب دوست و رفیق تاکید کرد و عقل؛ عمل؛ امید؛ ایمان؛ قرآن کریم؛ اهل بیت علیهم السلام؛ نماز را از رفیقان هرفردبرشمرد.

او همچنین شناخت راه و رسالت شهیدان، احترام به پرچم کشورمان، والدین؛ معلمان و ایثارگران رابسیارمهم دانست و افزود: داشتن برنامه برای پیشرفت درتحصیل وزندگی ازاصول موفقیت دانش آموزان می‌باشد.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان در پایان تاکید کرد: برای شناسایی، تشویق، دعوت وثبت نام و آموزش والدین بی سواد و کم سواددانش اموزان وساکنین اطراف مدرسه ازمدیر و شورای مدرسه و اعضای انجمن اولیا و مربیان انتظار ویژه داریم.

ضرورت توجه به روحیه تحقیق و پژوهش در میان دانش آموزان

ضرورت توجه به روحیه تحقیق و پژوهش در میان دانش آموزان

ضرورت توجه به روحیه تحقیق و پژوهش در میان دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار