خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست

وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای از خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

 بسمه تعالی
 
 با عرض تسلیت شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری (ع) و با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی حماسه‌ی عظیم دفاع مقدس و درودی از سویدای جان بر حماسه‌سازان غیور و شهیدان خدایی و جانبازان نستوه، و بر مقتدای آن تاریخ‌سازان، حضرت امام خمینی (ره)، به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند که دانش‌آموختگان مکتب دفاع مقدس و سربازان جبهه‌ی گمنامی، با عنایات حضرت ولیعصرعجل الله تعالی فرجه الشریف، توطئه‌ی سَبُعانه‌ی انجام ۳۰ انفجار تروریستیِ همزمان در مراکز پرجمعیت تهران را کشف، خنثی سازی و تمامی عوامل آن را دستگیر کردند. 

 انفجار‌های مورد بحث با هدف شکستن اقتدار امنیتی و ارائه‌ی تصویری بی‌ثبات از کشور، ایجاد یأس و هراس در جامعه و تحریک به بلوا و اعتراض، دقیقاً برای مقطع سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه‌ریزی شده بودند.

جان برکفان بی نام و نشان ایران اسلامی در روز‌های اخیر طی سلسله عملیات‌هایی همزمان در استان‌های تهران، البرز و آذربایجان غربی، چندین پایگاه و خانه‌ی تیمی تروریست‌ها را مورد حمله قرار داده و ۲۸ نفر از اعضای شبکه‌ی تروریستی مذکور را بازداشت کردند. این عناصر، وابسته به گروهک جنایت پیشه‌ی داعش بوده و تعدادی از آن‌ها سابقه‌ی همراهی با تکفیری‌ها در سوریه یا حضور در افغانستان، پاکستان و اقلیم کردستانِ عراق را دارا می‌باشند.

به رغم داعشی بودن عوامل دستگیر شده، مدل طراحی این عملیات و الگوی رفتاری این تروریست‌ها، به مراتب فنی‌تر و پیچیده‌تر از الگوی معمول جریان‌های تکفیری بوده و انطباق معناداری با شیوه‌ها و سازوکار‌های شناخته شده‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارا هستند. اِعمال تخصصی‌ترین شیوه‌های تشکیلاتیِ منقطع و سلولی، استفاده از روش‌هایی برای فریب و مشغول‌سازی افسران اطلاعاتی خودی، تمرکز ارتباطات بر شبکه‌های اجتماعی بیگانه به ویژه واتساپ، استفاده از عناصر واسط و چندگانه در ارتباطات، بکارگیری جاعلان کاملاً حرفه‌ای برای تأمین مدارک مورد نیاز و ده‌ها مؤلفه‌ی دیگر از این قبیل، جملگی نشان از وجود منشأی فراتر از گروهک داعش در پشت صحنه‌ی عوامل بازداشت شده دارند.

بخشی از ابزار و آلات جرم که در عملیات‌های اخیر کشف شده عبارتند از: مقادیر معتنابهی مواد انفجاری و بمب‌های آماده و حجم فراوانی مواد پیش‌ساز بمب، یک بسته ۱۰۰ عددی چاشنی انفجاری و ابزار گوناگون الکترونیکی برای بمب‌های زمانی (تایمری)، ۱۷ قبضه سلاح کمری آمریکایی همراه با گلوله‌های مربوطه، دستگاه‌های متعدد ارتباطی هوشمند و ماهواره‌ای، البسه نظامی و جلیقه‌ی انتحاری، مودم‌های مورد استفاده در اقلیم کردستان عراق و مبالغی ارز‌های خارجی.

شایان ذکر است که در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد؛ اما این اقدام، متأسفانه منجر به مجروحیت دو تن از سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گردید.

در پایان با تشکر صمیمانه از همکاری‌های متعهدانه و بی‌شائبه‌ی مردمی در شناسایی و مهار تروریست‌ها، از ملت شریف ایران اسلامی استدعا دارد ضمن دعا برای سلامتی دو برادر مجاهد آسیب دیده، همچون گذشته هر گونه حرکت مشکوک را به ستاد خبری این وزارتخانه به شماره ۱۱۳ گزارش فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۲
شما نهایت کارتون خفن بازی برای دستگیری یه خبرنگار یا یک خواننده است الان خرم آباد ترکید کجایید خفنها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۲
سربازان هوشیار گمنامان امام زمان خرم آباد چرا لرزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
دهها ساله همچین چیزا سابقه نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
ببخشید یک سوال
این یعنی در تهران و 30 منطقه و محل مختلف انفجار صورت گرفته و یک قطره خون و یا خسارت مالی و تخریبی نشده!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
میشود برای این بیسواد کلمه انفجار رو معنی کنید به چی می گویند انفجار!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
کشف و خنثی سازی کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
به 11:37
ببخشید یک سوال
وقتی یک بمب عمل میکنه انفجار رخ میده منفجر شده دیگه بعد چطوری می شود یک انفجار رخ داده رو خنثی کرد!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
من بیسواد شما با سواد معنی لغات خنثی سازی و انفجار رو برای من بیسواد معنی کن لطفا
با تشکر.
دنیا این بیانیه اطلاعیه رو بخونن چی درباره سواد افراد مسئول در وزارت خانه ها می کنند!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
کاربر 10:00 از وقوغ انفجار جلوگیری به عمل اومده، اینو میتونی درک کنی؟ جلوی انفجار رو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
کاربر 11:36
اینی که شما میگی بهش می گویند خنثی سازی 30 عملیات تروریستی یا بمب گذاری یا انتحاری یا خرابکاری به عبارتی قبل از اینکه به وقوع بپیونده نه اینکه
خنثی سازی 30 انفجار!!!
با این بیانیه و استفاده از کلمات نادرست اجر قرب عزيزان سربازان گمنام آقا زیر سوال می رود برادر
اگر چهار تا با سواد توی موضوع توافق برجام حضور داشتند که آمریکا غلط نمی کرد به این راحتی از آن خارج شود
Iran (Islamic Republic of)
ramin
۰۷:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
امنیت یعنی این

دم سربازان گمنام و ایران گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
باید ریشه یابی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
تا حالا همچین چیزا سابقه نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
دستشون درد نکنه ولی چرا باید این همه مشکل امنیتی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
یکبار به مجلس حمله کرده بودند و این‌بار حمله رو به صورت گسترده در سطح شهر خواستند اجرا کنند.
زنده باد دلاور مردان ایران که این نقشه خطرناک دشمن خودی و غیرخودی را در نطفه خفه کردند.درود بر سربازان گمنام امام زمان و شفای عاجل برای مجروحان این عملیات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
مرحبا نظام جمهوری خسته نباشید یا مهدی ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت. شما باعث غرور ملتید.
تا کور شود آنکه نتواند دید.
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۲۳:۵۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خداقوت به سربازان وطن خداپشت وپناهتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خدا نیروهای امنیتی کشور رو حفظ کنه بهشون قدرت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
هنوز داعش تایید نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
سپاه تایید کرده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
از ورود بیش از حد افغان ها جلو گیری کنید ک کمر کارگر ایرانی شکستن با گرفتن دست مزد های ناچیز باعث بیکار شدن کار گر ایرانی شده . بعضی از محله ها وقتی میری انگار داخل کابل هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
درود درود و درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
جانم فدای سربازان گمنام امام زمان (عج) کاش بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت بی نهایت... جان داشتم و برای سربازان گمنام امام زمان (عج) فدا میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
وزارت محترم اطلاعات به داد سازمان همیاری زنجان هم برسید، کارکنان این سازمان یازده ماهه حقوق نگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
30انفجار 28 تا تروریست؟! خوب اینجوری که 2تا تروریست کم میاد! باید می گفتید 30 انفجار 30تروریست!(برنامه امشب سینماهای تهران!!)
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۰:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
داداش خیلی خنگی . مگه قرار بغلش وایسه منفجرش که. ضمنا اونایی که بمب میساختن 28 نفر بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
عجیب تر اینکه 30 انفجار رخ داده و یک قطره خون و یا خسارت مالی تخریبی حتی یک سطل آشغال هم رخ نداده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خوشبختانه عقبه و حامیان اصلی جریانات معاند که تاکنون خود را پشت ادعاهایی مثل آزادی و دمکراسی و زن وووو مخفی کرده بودند کاملا شناخته شده و امروز در ایران کسی پیدا نمی شود که نداند سر نخ این جریانات در دست صهیونیسم جهانی است ولذا امروز اتحاد و همدلی ملت ایران نسبت به دوسال پیش بسیار بیشتر است طوری که حتی منتقدین نظام هم غالبشان با اغتشاشگران و وطن فروشان تا حدود زیادی صفشان را جدا کرده اند و ایام بهتری در پیش رو داریم به شرط اینکه در مقابل جریانات معاند هوشیارانه عمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
هنر کردید
جلو مواد مخدر و مخرب را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
به عقلت شک کردم میزاشتن بمب بترکونت بعد باز می گفتی برید دنبال مواد مخدر ؟.. به جای خنثی کردن بمب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
گرفتن تا چشات دراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
یعنی این دروغ ها راسته؟!!
Finland
حسن
۰۸:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
حالا شما باور نمیکنی مشکل خودته ولی این بندگان خدا شبانه روز در تلاشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
دیگه مشکل خودته که باورت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
زیاد جدی نگیرید یه خبر تیتر شد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
ولی ظاهرا برات سنگین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
سوختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
اون موقع که ایران اینترنشنال ادعای کذب کشته شدن مهسا امینی رو تیتر کرده بود کجا بودی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر تروریست داعشی ،لعنت خدا بر آنان باد، اینان یک بار اعدا برایشان کم است . دورد بر سربازان گمنام امام زمان وزارت اطلاعات دمتون گرم ،خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
این دست این عزیزان غیور امام زمان دستشون درد نکنه این داعشی نمک به حروم اسرایل سفتو را هرچی زودتر عدام کنند تاخود فروشی نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
طیب الله انفاسکم..خدا پشت و پناه شما و البته خانواده های واقعا صبورتان باشد..انشاالله..الی بیت المقدس..
لبیک یا خامنه ای..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
ان شاءالله درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۲
فعلا خوب بچر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
طیب الله انفاسکم..خدا پشت و پناه شما و البته خانواده های واقعا صبورتان باشد..انشاالله..الی بیت المقدس..
لبیک یا خامنه ای..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بابا دست بردار!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
طیب الله انفاسکم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خیلی نادانی وقد،ر نشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
اشتبها مثبت دادم نظرم منفی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
اجرتان با اباعبدالله، ما به شما افتخار می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دم شما گرم سربازان گمنام امام زمان عج الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
درود خدا بر شما دل آوران ودلیران این مرز بوم دمت گرم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۱۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خدا تمام دشمنان رو نیسا ونابود دوستشون رو همینطور رو ورسوا کنه.
خداوند شما جان برکفان رو حفظ کنه وانشاالله خداوند این دوستان دلاور رو شفای عاجل عنایت فرماید.اللهم اشفع کل مریض.
خدا رو شکر این بمب‌ها رو کشف کردین واین قاتلان ومزدوران بیگانه رو دستگیر کردین خواهشا بعد از تخلیه اطلاعاتی همشون رو در یک روز اعدام کنید وبه درک واصلشون کنید نشنویم دادگاه تشکیل دادید ۲ نفر اعدام بقیه ۵ سال اینا همه قاتلن مفسد ومحاربه انجام دادن خدا لعنتشون کنه. بازم ممنون از همه شما گمنامان در دژ حصین خداوند باشید وبازم دعا میکنیم اون دو جوان مجاهد واز جان گذشته رو خداوند شفای عاجل عنایت فرماید انشا الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
اولا ان شاءالله درسته دوما باید دادگاه تشکیل شود
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۲۲:۳۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
اولا و ثانیا نداره کسی که ثابت شود که بمب گذاری میخواست انجام بده در جا ادامه و همه مشارکت کننده ها هم اعدامن،بی برو برگرد
دادگاه هم برای تروریستها نباید برگزار شود و در جا به درک واصل شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دروغ شاخدار دوباره گذاشتید
اخه این تروریست ها مال این حرف ها نیستند. 30 انفجار!!
من یکی که باورم نمیشه! (اگه راسته که دمت تان گرم و خداقوت)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
جامعه از وجود افرادی چون شما در زجر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
فقط با دمتون گرم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
راست راسته!!!
Finland
حسن
۰۸:۴۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
شبانه روز در تلاشن برای حفظ امنیت کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
حق‌با‌شماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
نه حق با شماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بله حق با یاران خدا و حق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
منظورت چیه معلومه که حق با حقیقت است ،اشتباه مثبت دادم چون فکر می کنم شیطنت کرده وتنه زدی
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
درود بر جان برکفنان گمنام
شک نکنید اگر دشمنان می توانستند ایران را شخم می زدند.
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خودت در کشور شیطان بزرگی یا با فیلترشکن شیطان بزرگ پیام فرستادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
ببخشید استاد جان برکفنان یعنی چی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت حافظان امنیت سرزمینم ، خدا
عمرتان را طولانی و سلامتیتان را همیشگی بدارد آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بارکد الله خداوند همیشه یاورتان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت به بچه های ایرانی مدافع امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
با تمام وجودم میگم خداوند حافظ و نگهدارتون باشه و بالاترین اجر که قرب الهی هست نصیبتون بشه ان‌شاء الله . خدا اون دو بزرگوار را هم شفای عاجل و کامل عنایت کنه ان شاء الله . خدا قوت قهرمانان گمنام . حضرت مهدی یاورتون باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت دمت ن گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
وزارت اطلاعات وارتش تنها نیروهای امنیتی ودفاعی هستند که مخلصانه کارمیکنند
Germany
عباس
۱۶:۰۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
با عرض سلام و خسته نباشید به سربازان و کادر جان برکف ارتش، به اطلاع این دوست عزیز می رساند ماموریت ارتش در حفظ مرزها می باشد و امنیت داخلی به عهده سایر نیرو های انتظامی و نظامی و وزارت اطلاعات است و همه نیرو های مسلح ما مخلصانه خدمت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خدا قوت و کور شود دشمن ایران و ایرانی و ملت ایران قدر دان زحمات آن سربازان گمنام امام زمان علیه السلام هستند و اجر شان با خدای جل وجلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دستگیرشدگان باید سریعتر اعدام بشن.هر ماه زندان ۳۰ میلیون هزینه واسه کشور داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دلت خوشه اینا رفتن تا یکسال بعد محاکمه و انتخاب وکيل و غیره اونوقت اگه قاضی براي اعدام رأی صادر کنه....
Germany
صحرا.ن
۱۵:۲۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خواهشا یه فکری به حال مرزهای شرقی بردارید تمام شهرهای کشور را افغانیها اشغال کرده وبه سرعت درحال تکثیروزادوولدهستند اینهاسنی مذهب وتحت تاثیروهابیت هستندوآینده مملکت شیعه ما درخطراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دستتون درد نکنه.دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خدا خیرتون بده
اجرتون با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
سلام ،ماشاءالله به شما سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،الهی همیشه سلامت و موفق باشید، وشفا سلامتی دو بردارمون را از خدای متعال خواستاریم ،ولعنت ونفرین خدا بر دشمنان اسلام و شیعه ناب محمدی و دشمنان داخلی وخارجی و خائنین داخلی و تروریست و تکفیری و منافقین و اسرائیل و موصاد و تجزیه طلبان و شرور اراذل واوباش ودزدها و اختلاس گران.
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۴:۵۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دمتون گرم واقعا بایدرخسته نباشید گفت به شما سربازان امام زمان هم تو اطلاعات سپاه هم وزارت اطلاعات و سازمانهای امنتی کشور امیدوارم آقا امام زمان یار و یاورتون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
به همین راحتی نشستیم و زورمون میاد چهار کلمه تایپ کنیم و تشکر کنیم. چون این سربازان امنیت اینقدر افتخار آفریدند که دیگه واسمون عادی شده ولی خدا میدونه پشت سر این خبرها چقدر تلاش، مجاهدت و فداکاری نهفته. همین دو نفری که الان زخمی شدند الان خودشون و خانوادشون در چه حالی هستن؟ مجروح شدند تا ما آسیب نبینیم. خدایا به جوان‌های ما آگاهی و به سربازان ما قدرت و سلامت و صلابت عطا کن. الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
یا امام حسین

خدا پشت و پناهتون سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)

دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
درود خدا بر فرزندان غرورآفرین ایران اسلامی.
خدا یار و یاور و نگهدارتان باد .
Iran (Islamic Republic of)
ZAGROSIAN
۱۴:۴۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
درود بر سربازان تیزهوش و باهوش و گمنام امام زمان
بر دست و اندیشه والایتان بوسه می‌زنیم
در ضمن همه تروریستها را درجا و بی برو برگردد اعدام کنید به این تروریستها اصلا نباید رحم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
با ورود بدون نظارت افغانیها اقدامات تروریستی زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
دمتون گرم،گوشمالی اسراییل یادتون نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
امنیت اتفاقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
تا خدا و ائمه اطهار با ماست جای هیچ نگرانی نیست این مملکت بیمه شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
خداوند یار ویاورتان باشد خسته نباشید و همیشه سربلند و سرافراز وپیروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
این مملکت امام زمانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
وفقکم الله تعالی مع العافیه
درود بر سربازان گمنام حجت بن الحسن(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
به حق امام حس عسکری که امروز شهادتش است بهتر بشه الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
امام حس؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
عجب یعنی واقعی هست یا جنگ روانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
توبروبه خابت ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
آخه چنگ روانی چی ؟
برای چی ؟
به چه مناسبتی ؟
تو حتی سواد خوندن خبر را هم نداری !
بابا ، داره میگه برنامه ریزی برای سالگرد اختشاشات سال گذشته یعنی ۲۵ شهریور بوده!
امروز رسانه ای شده ، امروز ۲ مهر ماه هست !
حداقل عملیات یه هفته پیش بوده ولی امروز رسانه ای شده، اینکه جنگ روانیه، بله نه برای ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی بلکه برای کسانی که پشت این قضیه هستند و مزدوران داخلی و خارجی آنها هست !!!
بفهممممممممممممممممممممممم آخخخخح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
به جای تشکر کردن تونه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
وقاحتم حدی داره واقعا که آدم به حافظان امنیتش هم رحم نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
چرت نگو نکنه داعشی هستی یا مدافع داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
معلومه دیگه!!
آخرین اخبار