مربی کرمانی تیم ملی کشتی ناشنوایان:

شناسایی ناشنوایان علاقه‌مند و مستعد مهمترین برنامه ام است

لهسایی، شناسایی ناشنوایان علاقه‌مند و مستعد استان کرمان به رشته کشتی و آماده سازی شان برای حضور در تیم ملی را از جمله برنامه‌های خود اعلام کرد.

سید مصطفی لهسایی مربی کرمانی تیم ملی کشتی ناشنوایان که چندی پیش عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی قرقیزستان را در کنار تیم ملی کسب کرده است، در مورد این درخشش گفت: تیم ملی بزرگسالان ایران بعد از گذراندن ۶ اردوی شبانه روزی به مدت ۴ ماه در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ قرقیزستان حضور یافت.

او افزود: ابن رقابت‌ها با حضور ۲۲ تیم از سراسر دنیا از جمله آمریکا، روسیه، ترکیه، اکراین، آذربایجان و ... با اختلاف بسیار نزدیک بر سکو دوم جهان ایستاد.

لهسایی تصریح کرد: کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز از این رقابت‌ها نتیجه بسیار مطلوب و کم نظیری بود.

مربی کرمانی تیم ملی کشتی ناشنوایان گفت: در حال حاضر ملی پوشان بعد از یک دوره استراحت کوتاه، تمرینات خود را آغاز کرده اند تا برای مسابقات انتخابی بازی‌های آسیایی که در سال جدید برگزار می‌شود، شرکت کنند و در ترکیب تیم ملی قرار گیرند.

لهسایی افزود: بعد از این مسابقات هم بازی‌های المپیک ۲۰۲۵ توکیو ژاپن را پیش رو داریم که مهم‌ترین رویداد و مسابقات به شمار می‌رود.

او استعداد یابی و شناسایی ناشنوایان علاقه‌مند و مستعد استان کرمان به رشته کشتی، آماده سازی شان برای شرکت در مسابقات کشوری و به عضویت تیم‌ملی درآوردن آن‌ها را از جمله برنامه‌های خود اعلام و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی و حتی المپیک ناشنوایان نمایندگانی از استان کرمان در ترکیب تیم ملی کشورمان داشته باشیم.

لهسایی تصریح کرد: استان کرمان تا به امروز نماینده‌ای در ورزش اول کشور (کشتی ناشنوایان) نداشته که با انتصاب بنده به عنوان ریاست انجمن کشتی ناشنوایان استان کرمان سعی بر کشف استعداد‌ها و آماده سازی شان برای حضور در مسابقات پیش رو را دارم.

شناسایی ناشنوایان علاقه‌مند و مستعد مهمترین برنامه ام است

او بیان داشت: هم اکنون هم چند ناشنوا در سانس تمرینی بنده در حال آماده سازی برای مسابقات پیشرو هستند که از جمله آن‌ها می‌توان از فرهاد رشیدی نام برد که با استعداد و تلاشی که دارد می‌تواند نماینده خوبی برای کشتی استان در مسابقات کشوری باشد و حتی به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در بیاید تا در میادین بین المللی افتخار آفرینی کند.

لهسایی از ناشنوایان علاقه‌مند به رشته ورزشی کشتی در رده‌های سنی پایه، جوانان و بزرگسالان در استان کرمان خواست برای شرکت در تمرینات کشتی به وی مراجعه کنند تا بتواند برای رسیدن به موفقیت و کسب عناوین قهرمانی همراهی شان کند.

این مربی کرمانی تیم ملی تصریح کرد: مستعدان و علاقه مندان به این رشته ورزشی می‌توانند از طریق هیئت ورزش های ناشنوایان استان کرمان در تماس باشند یا ساعت ۱۶ تا ۱۸ (۴تا۶) عصر در سانس کشتی، روز‌های زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) در بلوار هوانیروز، غدیر یک، خانه کشتی کرمان به صورت حضوری مراجعه کنند.

او ضمن تشکر و قدر دانی از حجت الاسلام محمد علی عرب رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان کرمان و دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان که قول حمایت همه جانبه از کشتی ناشنوایان را داده اند، برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار