بازی‌های آسیایی هانگژو؛

پایان کار نمایندگان شنای ایران در روز نخست

نمایندگان ایران در نخستین روز از مسابقات شنای نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو در ماده‌های ۱۰۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر مختلط و ۱۰۰ متر کرال پشت به کار خود پایان دادند.

در نخستین روز از مسابقات شنای بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ صبح امروز (۲ مهر) سه نماینده ایران در ماده‌های ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زدند.
 
ابتدا متین سهران در مقدماتی ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی با حریفان قدرتمند آسیایی خود به رقابت پرداخت. سهران ۲۰۰ متر مختلط را در مدت زمان ۰۲:۰۵٫۸۷ شنا کرد و با رکوردشکنی در این ماده در جایگاه ۱۴ قرار گرفت و به کار خود پایان داد. سهران با ثبت این زمان موفق شد رکورد این ماده را پس از ۱۴ سال بهبود بخشد. پیش از این سعید ملکا آشتیانی با زمان ۰۲:۰۵٫۹۶ در رقابت‌های قهرمانی جهان رم سال ۲۰۰۹ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.
 
در ادامه سامیار عبدلی شناگر آینده دار ایران در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر کرال سینه با حریفان خود به رقابت پرداخت. پیش از این قرار بود متین سهران دیگر نماینده ایران در این ماده به آب بزند که با نظر کادر فنی تیم از حضور در این ماده انصراف داد. عبدلی ۱۰۰ متر را در مدت زمان ۰۰:۵۰٫۹۲ شنا کرد و با ایستادن در جایگاه ۱۶ به کار خود پایان داد.
 
هومر عباسی آخرین نماینده ایران در روز نخست این مسابقات برای رقابت با حریفان خود در مرحله مقدماتی ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زد. عباسی در پایان با ثبت ۰۰:۵۸٫۲۰ در رتبه ۱۸ قرار گرفت.
 
در ادامه شناگران ایران فردا (۳ مهر) در مرحله مقدماتی ماده‌های ۵۰ آزاد و ۵۰ کرال پشت با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
 
مسابقات شنای نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳، ۲ تا ۷ مهر در سالن ورزش‌های آبی مرکز المپیک هانگژو برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار