قلعه‌نویی: بیشتر دغدغه‌هایم در دیدار با وزیر ورزش جنبه مالی داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید بیشتر دغدغه‌هایی که با وزیر ورزش مطرح کرده، جنبه مالی داشته است.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره جلسه‌ای که با کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان داشت، اظهار داشت: از آقای هاشمی تشکر می‌کنم که برای کادر فنی تیم ملی زمان گذاشتند تا درباره دغدغه‌ها و اردو‌هایی که داریم، صحبت کنیم.

قلعه‌نویی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: جام ملت‌های آسیا در پیش است و یک برنامه کوتاه‌مدت برای این رویداد در نظر داریم و در این خصوص توضیحات فنی مورد نظر را ارائه کردیم. در این جلسه همچنین در خصوص دغدغه‌هایی که بیشتر جنبه مالی داشت، صحبت‌هایی را مطرح کردیم و امیدوارم با رهنمود‌های وزیر این مشکلات هم حل شود.

او ادامه داد: آقای هاشمی از قدیم به فوتبال اشراف دارد و ضمن خسته نباشید به آقای سجادی، خیلی خوشحالیم کسی به ورزش آمد که تجارب خوبی در زمینه ورزش دارد و از جنس ورزش است و امیدوارم با انتخاب ایشان، دغدغه و مشکلات ورزشی هم حل شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: ما در شرایط سختی قرار داریم. در گذشته فوتبال ما سابقه تعلیق شدن را داشته و الان هم مشکلات خاص خودمان را داریم، اما از روزی که کار را شروع کردیم، با همدلی داریم امور را پیش می‌بریم. بازیکنان و کادر تیم ملی هم با وجود مشکلاتی که وجود دارد، در پی این هستند تا دل مردم را شاد کنند.

قلعه‌نویی تاکید کرد: ما سربازان وطنیم و باید سفیر این مملکت باشیم و امیدواریم با جمیع مشکلاتی که هست به آن چیزی که لیاقت مردم است، برسیم. در این ۶ ماه همه همدل بودیم و کار را پیش برده‌ایم و امیدوارم آقای وزیر هم که از جنس ورزش است و از لایه‌های پایین ورزش به این مرحله رسیده، به مشکلات رسیدگی و آن‌ها را حل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.