آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچ‌ کدام از برنامه‌ها را فدای دیگر برنامه‌ها نمی‌کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

رضا رضایی صبح امروز اول مهرماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدائی دخترانه شاهد کرمان گفت: شعار سال تحصیلی جدید "یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی" است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کردیم تا این نظام پابرجا و استوار بماند و باید قدردان ایثارگران، جانبازان و شهدا باشیم.

رضایی افزود: تلاش ما این است در آموزش و پرورش بتوانیم انسانی تمام‌ساحتی تربیت کنیم تا وقتی فرد از مدرسه به دانشگاه می‌رود هر آنچه برای انسان کامل نیاز است را داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب پنج رتبه تک رقمی کنکور امسال توسط دانش‌آموزان کرمانی خبر داد و گفت: هیچ کدام از برنامه‌ها را فدای دیگر برنامه‌ها نمی‌کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

گفتنی است: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در کرمان با حضور معاون استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مسولان در مدرسه ابتدائی دخترانه شاهد شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم به طور همزمان"زنگ شکوفه‌های مهر" و "ایثار و مقاومت" "عاطفه‌ها" و "یاریگران زندگی" (در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی) توسط دختران شهید ناصر بشنام (از شهدای نیروی انتظامی) نواخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار