تشرف بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد تا ۳۰ شهریورماه

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: تا ۳۰ شهریورماه بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد مشرف و از فیوضات زیارت امام رضا (ع) بهره‌مند شدند.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به تداوم ورود زائر به مشهد مقدس، گفت: دوره زیارتی با اتمام ماه صفر به پایان نرسیده و کماکان تا پایان تعطیلات و سی و یکم شهریور مشهد پذیرای زائرین حضرتش است.

او افزود: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همواره برای پذیرش زائران آمادگی داشته و با حضور پویا و داوطلبانه تشکل‌های مردمی، اصناف و هیئات مذهبی سال به سال بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائران نیز افزوده می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در ایام دهه پایانی صفر امسال شاهد جلوه‌های ممتاز حضور مردمی از سراسر کشور در قالب موکب‌های خدمت‌رسان به زائران بودیم که موجب شد حال و هوای اربعین حسینی در میان زائران و مجاوران عزادار حرم مطهر رضوی تداوم داشته باشد.

گنابادی نژاد بیان کرد: هم‌افزایی اصناف، بازاریان و واحد‌های خدمت‌رسان به زائران از حمل و نقل و تاکسیرانی تا مراکز اقامتی و مراکز عرضه ارزاق عمومی و ... مثل سال‌های گذشته قابل توجه و قابل تقدیر بود.

او تصریح کرد: تاکنون از نظارت بر حدود ۱۹ هزار واحد خدماتی، ۲۸۷۲ پرونده به ارزش ۶۸ میلیارد تومان تشکیل شده و از ۵۹۲ شکایت واصله، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به افراد خسارت دیده برگردانده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.