طرح منزوی کردن جمهوری اسلامی در غرب شکست خورد

خطیب نماز جمعه شهر قزوین گفت: کشور‌های غربی اعتراف می‌کنند که طرح منزوی کردن جمهوری اسلامی به واسطه دیپلماسی دولت سیزدهم، شکست خورده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین گفت: امروز با توجه به اینکه دولت سیزدهم با دیپلماسی قوی در منطقه کار خود را ادامه می‌دهد، هجمه‌ها و فشار‌های تحریم غرب را نیز به خوبی خنثی کرده است.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین تاکید کرد: امروز رییس جمهور ما در حالی به سازمان ملل متحد می‌رود که ایران عضو اصلی در سازمان همکاری شانگ‌های است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: حضور پیروزمندانه رییس جمهور در سازمان ملل متحد با ده‌ها برگ برنده همراه بود، این حضور باعث شد تا کشور‌های غربی بیش از گذشته به عزت و عظمت ایران اسلامی پی ببرند.

خطیب نماز جمعه قزوین ادامه داد: امروز رییس جمهور ما دیپلماسی التماسی ندارد، هنگامی که کشور‌هایی مثل فرانسه، آلمان و انگلیس بر علیه ایران بیانیه صادر کردند، بلافاصله جمهوری اسلامی جلوی فعالیت هشت بازرس آژانس انرژی اتمی را گرفت.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه گفتمان رییس جمهور برپایه قرآن، مقاومت و اهل بیت بود، تاکید کرد: رییس جمهور در خانه و لانه دشمن، استکبار جهانی آمریکا را مورد مواخذه و بازخواست قرار داد.

وی بر اهمیت دفاع مقدس نیز تاکید کرد و یادآور شد: دفاع مقدس در واقع درخشان‌ترین بخش تاریخ انقلاب اسلامی و نماد حماسه پرشکوه مقاومت و ایثار ملت ایران و تبلور استعداد یک جامعه اسلامی بود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما یاد داد که با توکل به خداوند تبارک و تعالی و توسل به ائمه و با اتحاد و همدلی در کنار اطاعت از، ولی فقیه، ضمن اعتماد کردن به جوانانمان، قله‌های فتح و افتخار را یکی پس از دیگر فتح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز که در جنگ روایت‌ها بر علیه ایران انقلابی هستیم، بخشی از این جنگ نرم است که دشمن سعی دارد با تحریف حقایق به تولید ضد روایت‌های بپردازد.

خطیب نماز جمعه قزوین اضافه کرد: دفاع مقدس را در شرایطی چهل و دومین سالگردش را گرامی می‌داریم که نسبت به سال‌های قبل طیف وسیعی از ضد روایت‌ها در رسانه‌ها تولید شده و علیه این حماسه نشانه رفته است.

وی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین در دفاع مقدس ضروری و واجب است، یادآور شد: باید یک جهاد تبیینی حول محور‌های مختلف صورت بگیرد، حول این محور که جنگ بین ایران و عراق، جنگ بین دو کشور و دو ملت نبود، بلکه جنگ تحمیلی از سوی کشور‌های غربی بود که بر ما تحمیل شد و می‌خواستند جلوی اتحاد و ظرفیت‌های دو کشور را بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار