ایران اسلامی در مسیر قوت و قدرت قرار دارد

امام جمعه کرج گفت: انتقال درست فرهنگ دفاع مقدس تضمین کننده امنیت ملی کشور است و این مهم باید هرچه بیشتر مدنظر قرار گیرد.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه امروز بیان دستاورد‌ها و تربیت نسلی مانند دیروز وظیفه همگانی است اضافه کرد: ایران اسلامی در مسیر قوت و قدرت قرار دارد چنانچه درسال گذشته دیدیم همین وحدت و امنیت ملی دشمنان را وادار به عقب نشینی کرد بطوری که امروز می‌بینیم دشمنان با ناامیدی هرچه تمام‌تر از توطئه‌های و نقشه‌های مختلف، اموال ایران را پس می‌دهند.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: مقاومت‌هایی که اکنون شاهد هستیم بار‌ها در دوران دفاع مقدس و در طول پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کردیم و امروز هرچه داریم به برکت ایستادگی و عزت ملت ایران اسلامی است، اگرچه عده‌ای شیطنت می‌کنند، اما آنچه مهم است دشمنی‌ها تمام نشده و دشمنان از ایران قوی می‌ترسند.
وی افزود: دشمنان در تلاش هستند با سنگ اندازی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ضربات خود را وارد کنند، اما با مقاومت ایران اسلامی مواجه شده اند و امروز ما را رقیب خود می‌دانند.
امام جمعه کرج با اشاره به موفقیت‌های ایران اسلامی درعرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی گفت: امروز ابرقدرتی، توان بالای نظامی نیست بلکه باید در مسایل جهانی تاثیرگذار بود، دیگر کسی به حرف آمریکا گوش نمی‌دهد چرا که تاثیرگذار نیست و دیدیم ملت ایران اسلامی دراوج تحریم‌ها و جنگ‌های نرم، بدون اتکا به هیچ قدرتی جز قدرت الهی و اسلام ناب محمدی (ص) پیش رفت.
وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری با روحیه جهادی عناصر انقلابی علی رغم تمام سنگ اندازی‌ها مرز‌های علم و فناوری را پشت سر گذاشته ایم و رتبه‌های برتر دنیا را به دست آورده ایم.
امام جمعه کرج گفت: باید تصویر درستی از دفاع مقدس به نسل امروز ارایه داد تا آن ها نیز حافظ این مرز و بوم و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

برچسب ها: نمازجمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.