امام جمعه موقت کوهبنان:

توکل، توسل و ولایت مداری عامل اصلی پیروزی رزمندگان بود

حجت الاسلام هنرهوده گفت: توکل به خدا، آرامش قلبی، استقامت، اطاعت از ولایت از جمله عوامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده امام جمعه موقت در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده پس از دعوت همگان به تقوای الهی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: توکل به خدا، آرامش قلبی، استقامت، اطاعت از ولایت و رهبری، امداد‌های غیبی، توسل به اهل بیت (ع) از جمله عوامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودند. 

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس در کنار تقدیم شهیدان عزیز و خسارات مادی، منافع عظیم بالاتری کسب کردیم.

امام جمعه موقت کوهبنان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هشتم ربیع الاول، سالروز شهادت امام یازدهم را در پیش داریم،  ایشان مردم را برای غیبت حضرت ولی عصر (عج) آماده کردند و  باعث حفظ و بقای شیعه شدند.

او ابراز داشت: آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)  را به تمام شیعیان و منتظران حضرت تبریک و تهنیت می‌گویم.

خطیب جمعه کوهبنان با اشاره به اینکه دهم ربیع الاول، سالروز ازدواج نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت خدیجه را در پیش داریم و  پیامبر اکرم (ص) امانتدار، درستکار و با اخلاق بود، بیان کرد: خانواده‌ها بایدبرای  ازدواج آسان فرزندان خود با استناد به دستورات اسلام و پرهیز از سخت گیری‌ها اقدام کنند.
 
او ادامه داد: پنجم‌مهرماه سالروز شکست حصر آبادان است و  اطاعت از ولایت و رهبری و انسجام ملی، عامل مهم و اصلی پیروزی رزمندگان بود.

حجت الاسلام هنرهوده  بیان داشت: ۱۲ ربیع الاول، سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت است  و شیعه انگلیسی عامل تفرقه هست که بایستی حذف شود. 

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.