جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

جلوگیری از تصرف خاک کشور از افتخارات رزمندگان دلیر است

سردار شرفی گفت: جلوگیری از تصرف حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن را از دستاورد‌های جنگ و افتخارات رزمندگان دلیر است.

سردار سرتیپ محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا  صبح جمعه در مراسم رژه نیروی مسلح استان زنجان اظهار کرد: با وجود تهدیدات و تحریم‌های دشمنان، کشورمان با نبوغ و خلاقیت به مسیر و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

وی جلوگیری از تصرف حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن را از دستاورد‌های جنگ و افتخارات رزمندگان دلیر خواند و گفت: علاوه بر این ایرانیان اعتماد به نفس یافته و با قدرت به دنیا اعلام کردند که با اعتقاد و باور‌های دینی خود دشمنان را سرجای خود می‌نشانند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با اشاره به اینکه دنیا به توانمندی ایران پی برد و متوجه شد که نمی‌تواند قدم در خاک این کشور بگذارد، افزود: مردم ایران از استقلال برخوردار شدند و در این میان تکیه‌گاه اصلی ما ارزش‌های دینی، انقلابی و رهنمود‌های امام راحل بود.

وی یادآور شد: دشمن در ۳۱ شهریور سال ۵۹ به کشورمان حمله، ۱۰ فرودگاه کشور را بمباران و به صورت زمینی ۱۵ هزار کیلومتر از خاک ایران را تصرف کرد، اما به سرعت با ایستادگی نیرو‌های از خودگذشته ایران مواجه شد.

سردار شرفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج جنگ شرق و غرب به پیروزی رسید عنوان کرد: بعد از اضمحلال رژیم ستمشاهی که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ رخ داد تمامی ساختار‌های انقلاب اسلامی نسبت به رژیم گذشته از تحولات عجیبی برخوردار شد.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی همه منافع استکبار را به خطر انداخت، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به هر نحوی تلاش کردند نظام نوپای اسلامی در ایران شکل نگیرد و در همین راستا دست به ایجاد ناامنی زدند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با اشاره به اینکه دشمنان در صدد تضعیف نظام اسلامی بودند و با برنامه‌ها و توطئه‌های مختلف به حذف بسیاری از گروه‌ها اقدام کردند، ادامه داد: در شرایط نابرابر، جنگی بر ایران تحمیل شد که دنیا از رژیم بعث عراق حمایت و کمک‌های متعددی به آنان کرد.

وی با بیان اینکه دشمن وقتی فهمید نظام جمهوری اسلامی با هدایت‌های معمار کبیر انقلاب با شتاب در حال حرکت است، یادآور شد: دشمنان دست به توطئه زدند و پس از مدتی به این جمع بندی رسیدند که حمله‌ای به ایران صورت بگیرد و بر آتش جنگ تحمیلی علیه ایران دمیدند.

سردار شرفی هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) را در مدیریت جنگ مهم خواند و گفت: با راهبرد رهبری در مقابل دشمن، ایجاد توان دفاعی و تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی همچنین ورود سپاه، دشمنان به اهداف و برنامه‌ای خود نرسیدند.

وی خاطر کرد: هر چند سنگر‌های ما به قربانگاه تبدیل شد، اما جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.