پالایشگاه و سپاه آبادان در تکاپوی تعمیر و تجهیز خانه نیازمندان

پالایشگاه و سپاه آبادان توافق کردند با مشارکت یکدیگر خانه ۶۰ نیازمند آبادنی را تعمیر و تجهیز کنند.

شرکت پالایش آبادان در آستانه هفته دفاع مقدس در قالب توافقنامه‌ای دوجانبه با سپاه این شهرستان و با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز برای احداث، تعمیر و تجهیز ۶۰ دستگاه خانه برای محرومان را آغاز کرد.

عمده‌ی این منازل در اماکن در نقاط کم برخوردار شهر و روستا‌های آبادان است و گروه‌های جهادی زیر نظر سپاه پاسدارن آبادان با تعیین محل‌ها، موارد اجرای کار را عهده دار خواهند بود.

حکیم قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در این باره گفت: در قالب این توافق مصالح و امکانات مورد نیاز توسط پالایشگاه آبادان تامین می‌شود و در طول برنامه به سپاه پاسداران تحویل خواهد شد.

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این رابطه گفت: مقرر شده است بخشی از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان در راستای رفع محرومیت از اقشار ضعیف در قالب  تامین مایحتاج گروه‌های جهادی در نظر گرفته شود.

به گفته او در همین راستا نیز قرار است مقادیر قابل توجهی از مصالح ساختمانی، ابزارآلات برای تعمیر و احداث منازل، مساجد و مدارس توسط پالایشگاه آبادان تامین و در اختیار گروه‌های جهادی قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان بر لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی که متشکل از جوانان علاقمند به کمک به همنوعان برای رفع محرومیت‌ها در آبادان تاکید کرد.

بنا بر گفته‌های سرهنگ شاپور احمدی ۱۱۰ گروه جهادی به صورت داوطلبانه شامل مرد و زن خدمات متنوعی را در راستای محرومیت زدایی انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.