رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور:

وجود طرح‌های نیمه تمام، مصداق فساد مدیران است

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور گفت: ترک فعل و وجود طرح‌های نیمه تمام، مصداق مهم فساد است.

حجت الاسلام سیدعلی خان محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور در گردهمایی هم اندیشی تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر در گناباد گفت: رفع مسائل و مشکلات اجرای طرح‌های نیمه تمام، رویکرد اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و قرارگاه گشت ارشاد مدیران است.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهوری بر سرعت بخشی تکمیل این طرح‌ها در سفر‌های استانی و نیز مقابله با فساد به ویژه فساد سازمان یافته، تصریح کرد: گویی طرح‌های متعدد نیمه تمام که سال‌های زیادی از اجرای آن‌ها می‌گذرد و معطل مانده، به نفع برخی از افراد است.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یادآور شد: قرارگاه گشت ارشاد مدیران از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ زیر مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، فعالیت خود را آغاز کرد و تلاش می‌شود در قالب این نهاد، با استفاده از ظرفیت مردمی و تشکل‌های مردم نهاد و مدیران و پیشکسوتان بخش‌های مختلف، با گلوگاه‌های فساد به صورت جدی مقابله شود.

حجت الاسلام خان محمدی، اصلاح الگو و یا شیوه‌های مصرف در بخش‌های مختلف را از ضرورت‌های رفع و یا کاهش معضل فساد در جامعه دانست و افزود: در برخی بخش‌های اقتصادی و تولیدی مانند پتروشیمی و غیره، طی سال‌های گذشته به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه لازم نشد و افزایش خام فروشی مشکلات زیادی را ایجاد کرد.

وی یادآور شد: ۶۳ کمیته زیر مجموعه قرارگاه گشت ارشاد مدیران تاکنون در سطح کشور راه اندازی شده است و حمایت از تولید و رفع موانع بخش تولید، عدالت اقتصادی با محوریت کاهش تورم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، انضباط مالی و مردمی‌سازی اقتصاد، رویکرد مهم این قرارگاه محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.