اجرای محدودیت های ترافیکی در شهر ساری

محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری با آغاز هفته دفاع مقدس اجرایی شد.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با آغاز برگزاری رژه نیرو‌های مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس، محدودیت‌های ترافیکی در اطراف محل برگزاری آیین رژه نیرو‌های مسلح در ساری اجرایی شد.

او افزود: در پی اعمال محدودیت؛ مسیر‌های اعلام شده از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ امروز با محدودیت و ممنوعیت تردد همراه است که به رانندگان توصیه شده از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه محدودیت‌ها از میدان امام خمینی (ره) ساری به سمت میدان شهید قاسمی است، گفت: تمام خیابان‌های منتهی به این مسیر در طول بلوار آزادی مسدود و مسیر جایگزین هم خیابان جام جم و بلوار دانشجو است.

او افزود: همچنین با اعلام ممنوعیت تردد از تقاطع ام ام به سمت میدان شهید قاسمی، مسیر جایگزین را بلوار شمشیروند و کمربندی اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: خیابان طبرسی و خاقانی به سمت ابن شهر آشوب هم ممنوعیت تردد دارد و مسیر جایگزین نیز بلوار مازیار به سمت میدان امام است.

سرهنگ بیگلری از شهروندان خواست؛ از پارک خودرو در مسیر‌های اعلام شده نیز خودداری و با رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت‌ یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.