اجرای ۳ هزار و ۶۲۷ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلستان

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت:۳ هزار و ۶۲۷ برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان دقایقی پیش با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری بیست سیمای گلستان گفت: این برنامه‌ها محله محور است و مهمترین آن دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری بود که در یکی دو روز گذشته انجام شد.

سردار علی ملک شاهکوهی افزود: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح ساعت ۸ صبح جمعه ۳۱ شهریور در گرگان، رزمایش میثاق با شهدا با هدف دیدار با خانواده‌های شهداء و جانبازان هم از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

او همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اصلی‌ترین ماموریت صدام در این جنگ هشت ساله سرنگون کردن انقلاب اسلامی بود افزود: دشمنان نظام و انقلاب از صدام خواستند انقلاب اسلامی ایران را که با رهبری امام خمینی و حمایت مردم به پیروزی رسید را نابود کند.

فرمانده سپاه گلستان گفت: بر اساس مستندات موجود صدام اجراکننده طرح قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی و دیگر کشور‌های جهان برای نابودی ایران بود.

او ادامه داد: این کشور‌ها پیشرفته‌ترین ابزار جنگی مانند تانک‌ها و هواپیما‌های پیشرفته را در اختیار صدام قرار دادند و کشور‌های عربی نیز تعهد داده بودند به او کمک کنند.

ملک شاهکوهی گفت:، اما در این بین مردم ایران با رهبری امام فرزانه در مقابل دشمن با تمام وجود ایستادند و روحیه انقلابی گری در آن‌ها شعله ورتر شد.
او از جوانان و مردم خواست دفاع مقدس را مطالعه کنند تا از جنایت‌های دشمن در قبال ایران آگاه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.