تولید و پخش ویژه برنامه دفاع مقدس در شبکه آبادان

همزمان با هفته دفاع مقدس شبکه آبادان با ویژه برنامه هایی به این مناسبت میهمان مخاطبان خواهد بود.

صداوسیمای آبادان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های متعددی را به این مناسبت تدارک دیده و به پخش می رساند.

 ویژه برنامه زنده «خط مقدم» در رادیو هر روز ساعت ۱۹ میزبان فرماندهان، پیشکسوتان، هنرمندان، رزمندگان دفاع مقدس و خانواده شهداست و با آن‌ها درباره رشادت ها، دلیری‌ها و مقاومت مردمی در آبادان و خرمشهر به گفتگو می‌نشیند.

 تولید ۵ قطعه نمایش کوتاه «لبخند‌های خاکی» و ۸ قسمت نمایش ۳۰ دقیقه‌ای «رادیو مقاومت» و نیز تولید مستند‌های «شهید جهان آرا»، «دیده بان»، «فتح الفتوح»، «والفجر۸»، «کربلای ۵» و «خیبر» از دیگر آثار صدای آبادان در این ایام است.

«پلاک ۸» نیز عنوان برنامه شاخص سیمای آبادان در این هفته است که هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ از محل باغ موزه دفاع مقدس آبادان در کنار رودخانه خاطره انگیز اروند به روی آنتن می‌رود.

این برنامه با حضور کارشناسان، قهرمانان مردمی و فرماندهان دفاع مقدس، با محوریت چهار زاویه اساسی دفاع مقدس از دیدگاه رهبر انقلاب، یعنی «درجنگ از چه چیزی دفاع شد؟»، «نتایج و دستاورد‌های این دفاع چه بود؟»، «در مقابل چه کسانی دفاع شد؟» و «مدافعان چه کسانی بودند؟» تولید و به روی آنتن می‌رود.

دیگر برنامه‌های فارسی و عربی سیمای آبادان نیز در این هفته متاثر از این رویداد تولید می‌شوند و جشنواره فیلم‌های مستند و سینمایی دفاع مقدس نیز تقدیم بینندگان خواهد شد.

اما، تولید مجموعه مستند «شهر من» در ۷ قسمت دو دقیقه‌ای ویژه عملیات ثامن الائمه، گزارش ویدیویی «با رزمندگان» در ۵ قسمت چهار دقیقه‌ای، ویدیو کامنت «معرفی شهدای پنج مهر» در ۷ قسمت دو دقیقه ای، بازتدوین تصاویر آرشیوی دفاع مقدس در ۱۰ قسمت سه دقیقه‌ای از ویژه‌های معاونت فضای مجازی شبکه آبادان است.

همچنین تهیه گزارش‌های مستند در مورد «دوم مهر، بمباران آموزش و پرورش آبادان»، «پنجم مهر، سالروز شکست حصر آبادان»، «هفتم مهر، سالروز شهادت آتش نشانان پالایشگاه آبادان»، «زنان شهید و مقاوم»، «حماسه کوی ذوالفقاری» و پوشش رویداد‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از اقدامات واحد خبر و خبرگزاری صداوسیمای آبادان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.