آماده سازی ۱۵۸ گلزار شهدا البرز برای برگزاری جشن لاله ها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از آماده سازی ۱۵۸ گلزار شهدا برای ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و نکوداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سلیمان رستمیان به اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس توسط بنیاد شهید پرداخت و گفت: میهمانی لاله ها روز پنجشنبه ۶ مهرماه همزمان با سراسر کشور با حضور مردم و مسوولان در گلزار شهدای البرز برگزار می شود.

او با بیان اینکه جریان سازی به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت دفاع مقدس محقق می‌شود، اظهار کرد: ما امروز نیاز جدی به ترویج این فرهنگ در جامعه داریم لذا محور تمام برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت علی‌الخصوص برای نسل نوجوان و جوانان جامعه خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه مراسم متمرکز استانی میهمانی لاله ها در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم امت شهیدپرور استان البرز ضمن ادای احترام به مقام شهدا، مزار این کبوتران خونین بال را عطرافشانی و گلباران کرده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

او افزود: قبل از برگزاری مراسم پرچم گلزارهای شهدا نیز توسط خادمان شهدا تعویض خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.