توسعه کشت گلخانه‌ای البرز در دستور کار قرار دارد

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری البرز گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان، بهره‌وری کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

عزیزالله افضلی در نشستی با مدیران حوزه جهاد کشاورزی استان البرز اظهار کرد: کشاورزی مزیت خوبی برای استان البرز است و توسعه کشت گلخانه‌ای در استان مورد تأکید استاندار محترم هم است.

وی افزود: باید با احصای موارد و اولویت‌ها در حوزه کشاورزی، از این فرصت استفاده لازم را ببریم و بتوانیم با برنامه ریزی بهتر و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط جهشی را در حوزه کشاورزی استان ایجاد کنیم.

افضلی یادآور شد: توجه ویژه به مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین نیروهای خلاق و توانمند می‌تواند زمینه بهره‌وری حداکثری در استان را میسر سازد.

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری البرز خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع عمومی، دولتی و بودجه‌ای باید با همراهی بخش خصوصی و تعاونی زمینه جهش تولید و جهش اقتصادی استان را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی توسعه دهیم تا جذابیت‌های لازم برای بخش خصوصی جهت فعالیت وجود داشته باشد.

در این نشست مدیران حوزه جهاد کشاورزی اعم از حوزه‌های مختلف به بیان گزارشی از حوزه فعالیت خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
بسیار کار خوبی است به شرط آنکه علمی کارشناسانه باشد