بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی لرستان اختصاص یافت

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ۲۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی این استان در سال جاری اختصاص یافته است.

 "سمانه حسن پور"  در جلسه شورای اداری لرستان با اشاره به اهمیت موضوع انعقاد قرارداد‌های عمرانی اظهار داشت: موافقت نامه‌های جاری تا پایان مردادماه مبادله و موافقت نامه‌های عمرانی نیز بالای ۹۸ درصد انجام گرفته اند و در این راستا ۲۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در سال جاری به استان ابلاغ شده است که در قالب ۳۳۲ طرح و ۹۵۰ پروژه مبادله شده اند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان از امروز اقدامات قانونی برگزاری مناقصات و تشریفات قانونی عقد قرارداد‌ها را آغاز کنند تا پیاین سال بتوان اعتبارات را به موقع جذب کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با اشاره به ملاک‌های تعیین دستگاه‌های برتر در چشنواره شهید رجایی یادآور شد: هر ساله ارزشیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان از ابتدای سال آغاز می‌شود که امسال ۵۶ دستگاه در فرایند ارزشیابی دستگاه شرکت کردند و حدود ۶ ماه ارزشیابی این مراحل ادامه دارد.

حسن پور ادامه داد: سه محور اصلی شاخص‌های عمومی رضایت مندی مردم با معیار‌های رضایت مندی از خدمات و اطلاع رسانی و تبیین، بهره وری و تعالی با معیار‌های ارتقای بهره وری، بهبود و تحول سازمانی و سهولت دسترسی به خدمات و عدالت که شامل شایسته سالاری، توانمندسازی مدیران و کارکنان و شفافیت است.

وی با اشاره به همکاری چندین دستگاه در راستای اجرای شاخص‌های مربوطه عنوان کرد: پس از ارزیابی‌های نهایی و مشخص شدن نتایج دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان تاکید کرد: هرساله ملاک انتخاب برگزیدگان توسط سازمان امور استخدامی کشور به ستاد اجرایی "شهید رجایی" ابلاغ می‌شود و امسال مکلف شدیم در ۶ گروه ۶ دستگاه برتر انتخاب شود.

حسن پور اضافه کرد: همچنین در راستای جمع بندی اقدامات اجرایی دستگاه‌های مربوطه نیز مردادماه با تمام دستگاه‌های اجرایی مکاتبه شده و مستندات لازم ارسال و دستگاه‌های حائز رتبه برتر کشوری در موضوعات خاص مشخص و در مجموع دستگاه‌های برتر معرفی شدند.

 

برچسب ها: اعتبار ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.