پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به دلیرمردان ۸ سال دفاع مقدس تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم استان و حماسه سازان هشت سال نبرد نابرابر در مقابل مستکبران جهان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت رشید و پرآوازه‌ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در مقابل مستکبران و زورگویان جهان سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرده و خالق حماسه‌ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند.

هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره جانبازی‌ها و فداکاری‌های ملتی است که درس مردانه زیستن را از مکتب خمینی کبیر (ره) آموختند و برای طی این طریق که نشأت گرفته از قرآن و عترت است تا پای جان ایستادند و گوشه‌ای از حماسه و مقاومت بی نظیر خود را در تاریخ به ثبت رساندند.

بی شک هشت سال دفاع مقدس میراث تمام نشدنی و ماندگار و گنجینه پرگوهری برای بهره گیری و بهره‌مندی همه نسل‌ها و جلوه گاه آیین قدسی برای خدا زیستن و برای خدا جان سپردن بوده و خواهد بود.

آنچه دفاع مقدس ما را از سایر جنگ‌های طول تاریخ متمایز می‌کند، شور عشق و ایمانی است که دل‌های مجاهدان و رزمندگان ما را شعله ور می‌کرد، قدم‌هایی که در راه خدا و برای رضای او در مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام در عرصه جهاد به حرکت درآمدند و اینک در استمرار این مجاهدت ها، به ندای مراد و، ولی امر خود حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و برای مبارزه با جنگ نرم استکبار جهانی که هویت، ارزش و دین این ملت را نشانه گرفته است، برخاسته اند.

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا، یادگاران جنگ تحمیلی، نیرو‌های توانمند و جان بر کف بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و همچنین به هم استانی‌های شهیدپرور و ولایی لرستان تبریک عرض می‌نمایم.

 

برچسب ها: انتظامی ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.