جشن بزرگ میلاد رسول اکرم (ص) در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در اولین روز گرامیداشت هفته وحدت، جشن بزرگ میلاد حضرت رسول اکرم (ص) در سنندج برگزار می‌شود.

علی‌اصغر دریایی اظهار کرد: در اولین روز گرامیداشت هفته وحدت، ۱۲ ربیع‌الاول با حضور آحاد مردم و گروه‌های مولودی‌خوان، جشن بزرگ میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) در میدان اصلی شهر سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از هفته وحدت به عنوان ظرفیت ارزشمندی در راستای تقویت بیشتر اتحاد در جهان اسلام نام برد و افزود: کردستان از دیرباز در ایام ماه مبارک مولود و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) خاستگاه مراسمات دف‌نوازی و مولودی‌خوانی در سراسر استان به ویژه منازل، مساجد و تکایا بوده است.

او خاطرنشان کرد: هفته وحدت بهترین زمان برای نشان دادن همدلی و همگرایی قومیت‌ها و مذاهب در استان فرهنگی کردستان است.

دریایی با تاکید براینکه باید از ظرفیت هفته وحدت باید برای شناخت و معرفت هر چه بیشتر مردم از رسول گرامی اسلام (ص) بهره بگیریم، افزود: دشمنان در طول تاریخ همواره در تلاش بوده‌اند با ایجاد نفاق و تفرقه به این دین الهی ضربه بزنند که تقویت وحدت اسلامی مهم‌ترین نیاز امروز جهان اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  گفت: همه ما به عنوان پرورش‌یافتگان مکتب اسلام با حفظ وحدت و هوشیاری و بیداری اسلامی فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.