لزوم استفاده از نیروی انسانی توانمند به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه

مدیرکل ورزش کرمان از نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه یاد کرد و از هیئت‌ها خواست، از افراد توانمندی که در رشته‌های ورزشی کار کرده اند به عنوان یک ظرفیت نیروی انسانی استفاده کنند.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان که با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد، انتخاب بهرامی به عنوان رئیس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، وی بتواند حداکثر توانش را در دوره چهار ساله بکار گیرد تا بتوانیم نتایجش را در مجامع سالیانه در گزارش فنی و مالی که ارائه می‌شود، به نحو مطلوب رصد کنیم.

او گفت: کسی که مسئولیت هیئت استان را در مجمع انتخاباتی می‌پذیرد و انتخاب می‌شود، باید بتواند رسالتش را برای استان انجام دهد؛ خصوصا اینکه کرمان، استان پهناوری است و هم شرایط اقلیمی استان و هم شرایط فرهنگی و اقتصادی آن ایجاب می‌کند که نگاه، نگاه استانی و رسالت، رسالت استانی باشد و از آن طرف هم به استان به چشم یک فرصت نگاه شود تا تهدید.

پاریزی افزود: ظرفیت‌ها و سرمایه‌های بسیار عظیمی در استان وجود دارد، کسانی علاقه‌مند بودند و موتور سیکلت‌هایی را تهیه کردند و در حقیقت هیجانی است که امروز دارد در یک مسیر ناصحیح و اشتباه، استان و ورزش استان را تهدید می‌کند.

او تصریح کرد: تا زمانی که اتفاقی نیفتاده حاشیه‌ای هم نیست؛ ولی اگر اتفاقی رخ بدهد که خیلی دور از ذهن نیست و امکانش وجود دارد، حتماً برای ورزش استان و حتی شاید برای بخش‌های دیگر استان به ویژه بخش امنیتی استان یک تهدید جدی است که باید یک ساماندهی صورت بگیرد. 

پاریزی بیان داشت: شهرستان رفسنجان به عنوان شهری است که شاید ظرفیت عرض شده نسبت به شهرستان‌های دیگر استان بیشتر باشد و جای پیگیری ویژه دارد؛ اما این مسئله دارد در تمامی شهرستان‌های استان باب می‌شود؛ حتی شهرستانی که به لحاظ ریالی امکان تامین آن موتور سیکلت وجود ندارد با همین موتور سیکلت‌های معمولی دقیقاً در همان تایمی که این اتفاق دارد در آن شهرستان‌ها می‌افتد، این کار را در شهرستان خودشان انجام می‌دهند که به عینه خودم این را مشاهده کرده ام.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به هر حال می‌شود به عنوان یک ظرفیت ساماندهی و سازماندهی صورت گیرد و در راستای پیشبرد اهداف ورزش استفاده شود و می‌شود به عنوان یک تهدید نگران این موضوع بود که حتماً باید بحث پیگیریش در دستور کار باشد و با جدیت دنبال شود، چون تضمین امنیت جانی ورزشکاران برای ما اولویت و مهم است.

پاریزی به گزارش ارائه شده هیئت اشاره کرد و افزود: اقدام بیمه‌ای که انجام داده‌اید اقدامات ارزشمندی بود؛ اگر جای دیگری نیاز هست این اتفاق رقم بخورد حتماً با همان نگاه استانی پیگیری کنید که به مجموعه کمک کند. 

او تصریح کرد: ما در هر قسمتی که صاحب نظر هستیم باید نسبت به آن حوزه اشراف داشته باشیم و نسبت به تصمیمی که می‌گیریم آگاهی داشته باشیم و در ادامه بتوانیم از تصمیم‌هایمان دفاع کنیم.
پاریزی بیان داشت: انتظار از مجموعه انتخاباتی این است که هم نسبت به مسائل مجموعه انتخاباتی و هم خصوصاً مجامع سالیانه اشراف داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به بحث اتحاد اشاره کرد و گفت: انتظار این است در مجموعه ورزش استان اتحادی وجود داشته باشد و این اتحاد در تک تک رشته‌ها دیده شود؛ چرا که ما واقعاً جایی برای تفرقه نداریم.

پاریزی افزود: توصیه می‌کنم از هر حرف و صحبتی و هر نوع رفتاری که بوی تفرقه و دوگانگی می‌دهد به شدت پرهیز کنید و هر کسی در هر رشته ورزشی هرچند مدت کوتاهی که کار کرده و زحمت کشیده، به چشم یک ظرفیت نیروی انسانی به آن نگاه کنید.

او تصریح کرد: کشور‌های توسعه یافته سال‌های پیش به این مطلب رسیده‌اند که از نیروی انسانی‌شان به عنوان بزرگترین سرمایه جامعه یا سازمانشان استفاده کنند و هدر رفت نیروی انسانی واقعاً نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.