فرماندار تهران مطرح کرد؛

پایش لحظه‌ای ناوگان حمل و نقل دانش آموزی

فرماندار تهران گفت: امسال برای بازگشایی مدارس علاوه بر نظارت بر سرویس‌های مدارس از طریق سامانه پایش ناوگان دانش آموزی، ظرفیت‌های مختلف دیگری نیز در جهت کاهش موضوعات ترافیکی پیش بینی شده است.

 احمد قیومی فرماندار تهران ضمن اشاره به تشکیل شورای ترافیک شهرستان، از آمادگی کامل دستگاه‌های متولی در خصوص بازگشایی شکوهمند مراکز آموزشی با حضور مسئولین کشوری و لشگری و همچنین محلی خبر داد و افزود: در لحظه بازگشایی مراکز آموزشی نمایندگان دستگاه‌های ذیربط در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران حضور خواهند داشت و نیز از طریق سامانه در نظر گرفته شده نحوه خدمات دهی سرویس‌های مدارس و پایش وضعیت ترافیک رصد خواهد شد.

قیومی ضمن اشاره به بارگزاری اطلاعات و رصد لحظه‌ای تمامی رانندگان و مسیر‌های حمل و نقل دانش آموزی، از ارائه خدمات رایگان به مدارس استثنایی با مساعدت شهرداری تهران خبرداد و افزود: حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع ۳ گانه دانش آموزی از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: برای ناوگان حمل و نقل عمومی ظرفیت‌هایی در جهت کاهش موضوعات ترافیکی در نظر گرفته شده و اقدامات لازم در زمینه ساماندهی و ایمن سازی و نصب علائم ترافیکی در نزدیکی مراکز آموزشی صورت گرفته است.

فرماندار تهران گفت: ساعت شروع به کار مدارس در مقطع متوسطه ۷:۳۰ و در مقطع ابتدایی ۸ صبح خواهد بود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی انجام شده، مدارس از نیم ساعت قبل‌تر آمادگی پذیرش دانش آموزان را خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار