لزوم توجه به تهدیدات سایبری دشمنان در آذربایجان شرقی

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی گفت:بی‌توجهی به تهدید‌های فضای سایبری، آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

 جعفر رزمی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید به حفاظت از منابع و زیرساخت‌های خود حساس باشند و خطر‌ها و تهدید‌هایی را که متوجه این حوزه است شناسایی کنندگفت: بر اساس بند ح تبصره ۱۹ بودجه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به هزینه‌کرد یک درصد از اعتبارات خود برای کاهش آسیب‌پذیری و مصون‌سازی زیرساخت‌ها هستند و باید برای جذب این اعتبار تلاش کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه‌های زیرمجموعه شورای پدافند غیرعامل استان، گفت: یکی از این کارگروه‌ها، کارگروه فرهنگی است که دستگاه‌های فرهنگی در آن عضو هستند و لازم است با تهیه پیوست فرهنگی، بین مدیران و مردم فرهنگ سازی و گفتمان‌سازی کنند.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک انتخاب نیست، بلکه یک اضطرار است که در بخش‌های مختلف در جامعه با آن مواجه هستیم ادامه داد: وقتی همه معتقد هستیم دشمن به دنبال برجسته‌کردن نقاط ضعف و ضربه‌زدن به نظام در تمام حوزه‌ها با تمام توان است پس باید در حوزه پدافند غیرعامل قدرتمند شویم و آسیب‌پذیری را تاحدامکان و با عزم و اراده جمعی کاهش دهیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از سوم تا دهم آبان امسال با شعار "ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید" گفت: این هفته بهانه‌ای برای برجسته‌کردن خدمات و حساسیت آفرینی و اعلان سیاست‌های کلی نظام و دستاورد‌ها در حوزه پدافند غیرعامل است و تمام دستگاه‌های عضو شورای پدافند غیرعامل باید در این هفته برنامه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار