بهسازی و ساماندهی کانال آبشوران

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت : بهسازی و ساماندهی کانال آبشوران در محدوده مسجد آیت‌الله بروجردی واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی دستور کار قرار دارد.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بخشی از کانال آبشوران در محدوده مقابل مسجد آیت الله بروجردی واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از چندی قبل ریزش کرده بود، گفت : ساماندهی و بهسازی کانال آبشوران در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و قرار است شرکت آب منطقه‌ای به عنوان متولی امر، کار ساماندهی و بهسازی آن را انجام دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا شب گذشته (۲۸ شهریور) به اتفاق مدیرکل دفتر فنی استانداری و با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمت رسان بازدیدی از این محل داشتیم تا هماهنگی‌های مربوطه انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه در این محدوده تاسیسات آب، گاز و... وجود دارد، خاطرنشان کرد: قبل از هر کار اجرایی لازم است کارشناسی لازم برای جلوگیری از آسیب به این زیرساخت‌ها انجام شود.

یگانه از قدمت چندین ساله کانال قدیمی آبشوران در این منطقه یاد کرد که برای جلوگیری از خطرات احتمالی، بهسازی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: زمان شروع کار متناسب با آمادگی دستگاه‌ها و شرایط آب و هوایی متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه در اجرای این ساماندهی ملاحظات کامل و همه جانبه مد نظر خواهد بود، گفت: تلاش بر این است کار ساماندهی با کمترین ایجاد مشکل برای مردم انجام شود.

بخشی از کانال آبشوران در محدوده مسجد آیت الله بروجردی واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از چند ماه قبل ریزش کرده و اکنون به جهت حفظ امنیت شهروندان با بلوک‌های سیمانی مسدود شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.