کردستان در ورزش زورخانه‌ای جزو برترین‌های کشور است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: کردستان در حال حاضر در رشته زورخانه‌ای در بین استان‌ها جزو برترین‌ها محسوب می‌شود.

آمنه غلام ویسی امروز در جلسه هم اندیشی با پیشکسوتان و ورزشکاران و فعالین رشته زورخانه‌ای در استان کردستان اظهارداشت: برگزاری چنین جلساتی با حضور پیشکسوتان و ریش سپیدان قطعا می‌تواند در نتیجه گیری و پیشرفت هر رشته‌ای مثمرثمر واقع شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان به وجود برخی مشکلات اخیر در بدنه هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی اشاره کرد و گفت: مراحل فراخوان ثبت نام رییس جدید این هیات طبق روال قانونی انجام شده است و امیدوارم بزودی شاهد برگزاری مجمع انتخابات با حضور اعضا و انتخاب فردی شایسته برای هیات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان باشیمکه بتواند با همکاری جامعه ورزشی و پیشکسوتان موجبات توسعه این رشته را فراهم کند.

او با اشاره به پیشینه ورزش زورخانه‌ای کردستان و درخشش ورزشکاران کردستانی این رشته در کشور افزود: مدیریت گذشته هیات زورخانه‌ای کردستان با همکاری مسئولین وقت ورزش استان توانسته اند این رشته ورزشی را در سطح کشور به جایگاه والایی برسانند و اکنون کردستان در میان استان‌های دیگر جزو برترین‌ها محسوب می‌شود و امیدوارم با مدیریت جدید و منسجم و تعامل سازنده‌ای که با پیشکسوتان برقرار خواهد شد همچنان شاهد ادامه موفقیت‌های ورزشکاران این استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

غلام ویسی تصریح کرد: ما تلاش می کنیم تا نقاط قوت این هیات در گذشته را مشی راه قرار داده و با همکاری و تلاش خانواده ورزش زورخانه‌ای استان نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم و این رشته ورزشی را به جایگاه والایی که شایسته آن است، برسانیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: اعقاد قلبی من این است که تنها با کار گروهی و تیمی می‌توانیم موفق عمل کنیم و اعضا و فعالین هیات‌های ورزشی با همکاری و پشتیبانی دستگاه ورزش و جوانان در قالب یک تیم کاری و مجموعه واحد می‌توانند زمینه پیشرفت و توسعه هر رشته ورزشی را فراهم نمایند و در غیر این صورت توقع پیشرفت و حل مشکلات دور از انتظار است.

او اذعان داشت: استان کردستان سرشار از استعداد‌های ناب و خوبی است که با کمک و تلاش مربیان و دلسوزان واقعی حوزه ورزش می‌توانند شکوفا شده و نام کردستان را طنین انداز میادین مختلف کنند.

غلام ویسی همچنین به وجود ۱۲ هیات ورزشی که با سرپرست اداره می‌شوند اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از دغدغه‌های دستگاه ورزش و جوانان سامان دادن وضعیت هیات‌های ورزشی استان است و به زودی فراخوان ثبت نام روسای جدید اعلام و در راستای سامان دادن به این هیات‌ها اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: آنچه که به سود ورزش استان باشد در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان کردستان قرار داده می‌شود و در راستای کسب منفعت ورزش و پیشرفت این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

او در پایان سخنانش گفت: از تمامی پیشکسوتان و بزرگان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای استان این تقاضا  راداریم تا در کنار سایر اعضای هیات و همچنین دستگاه ورزش و جوانان کردستان با تلاش و همت و استفاده از تجربیات ارزشمند خود زمینه حل مشکلات و توسعه این رشته در استان را فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.