پایان شهریور مهلت ثبت نام در ماراتون بازی‌سازی شهر من

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت:علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد ماراتون بازی سازی شهر من تا پایان شهریور فرصت دارند.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون هیچگونه محدودیت و بصورت انفرادی یا گروهی در این رویداد ایده‌های خود را به بازی رایانه‌ای یا موبایلی تبدیل کنند.


جواد راستی با بیان اینکه رویداد ماراتون بازی‌سازی شهر من با موضوع فرهنگ شهروندی و رفع مشکلات شهری و از دهم تا دوازدهم مهر امسال در اصفهان برگزار می‌شود افزود: شرکت‌کنندگان در این رویداد باید بازی رایانه‌ای یا موبایلی جذابی طراحی کنند که بتواند مخاطبان عام را جذب و به فرهنگ‌سازی عمومی کمک کند.


او گفت: در این رویداد ۹ مربی (مِنتور) که از فعالان خُبره در طراحی بازی‌های رایانه‌ای هستند در کنار شرکت کنندگان خواهند بود و تجربه‌های خود را به آن‌ها منتقل خواهند کرد.


راستی فرصت ثبت نام برای شرکت در این رویداد را تا پایان شهریور جاری و از طریق پایگاه اینترنتی ماراتون بازی‌سازی شهر من اعلام کرد و افزود: در پایان این رویداد به سه تیم برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود


مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگری دانشگاه اصفهان گفت: برخی از موضوع‌های این رویداد شامل حفظ فضای سبز و پارک‌ها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بازیافت و مدیریت پسماند، حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی، ورزش عمومی و روابط اجتماعی است.


بازی‌های رایانه ای، هنر هشتم دنیای امروز است که پس از موسیقی، بالاترین میزان مصرف فرهنگی را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.