بازی‌های آسیایی هانگژو؛

وفایی: شرایط دو رکابزن کشورمان امیدوار کننده است/ دست خالی نخواهیم بود

سرپرست و مربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران در آستانه آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: هر دو رکابزن کشورمان شانس مدال دارند و امیدواریم پرتوآذر و لبیب در این رویداد به روی سکو بروند.

محمود وفایی  سرپرست و مربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران گفت: شرایط هر دو رکابزن کشورمان خوب است و با توجه به نتایج چند وقت اخیر، شانس مدال را باید برای آن‌ها در نظر گرفت.

وی ادامه داد: تیم اعزامی کشورمان شب گذشته تهران را به مقصد هانگژو ترک کرد تا خود را به محل برگزاری رقابت‌ها برساند. فرانک پرتوآذر در تور کوهستان اروپا حضور دارد و به صورت مستقیم به هانگژو خواهد آمد. طبق گزارش‌های دریافتی از خود این ورزشکار و مربی او، شرایط خوبی دارد و یکی از شانس‌های مدال در این دوره از بازی‌ها است.

او تصریح کرد: علی لبیب نیز در این مدت عملکرد خوبی داشته؛ او در تور آذربایجان موفق شد عنوان بهترین رکابزن جوان کمتر از ۲۳ سال آسیا را به خود اختصاص دهد تا یکبار دیگر ثابت کند جوانی آماده و با تکنیک است. با توجه به تغییراتی که در تیم اعزامی رخ داد او در اومینیوم و استقامت رکاب خواهد زد و انگیزه بسیار بالایی برای موفقیت در این دوره از بازی‌ها دارد.

سرپرست و مربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران در خصوص اعزام نشدن رئیس فدراسیون به همراه تیم، توضیح داد: رسول اسدی با توجه به این که تعداد نفرات کم بود تصمیم گرفت در این اعزام نباشد تا به جای او فرصت برای حضور یک مربی دیگر فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار