گفتگوی فرمانده انتظامی استان کرمان با مردم در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمان از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان در روز سه شنبه مورخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ با مردم خبر داد. 

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان در روز سه شنبه مورخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ با مردم خبر داد. 

 سرهنگ شمس الدین نژاد گفت: فرمانده انتظامی استان به همراه رئیس پلیس آگاهی و معاون نیروی انسانی با حضور در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ فردا به صورت حضوری و تلفنی با مردم گفتگو و به مشکلات آنان رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود:جلسه حضوری  و تلفنی مردم با سردار فرشید  فرمانده انتظامی استان، روز سه شنبه مورخه ۲۸/۰۶/۱۴۰۲ ساعت ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ در دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان شهید ناصر فولادی جنب پلیس آگاهی استان برگزار خواهد شد.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان در پایان افزود: شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا با شماره تلفن ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ مراجعه و تماس حاصل کنند تا مسائل، مشکلات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تقدیر و یا شکایت خود از عملکرد کارکنان را با فرمانده انتظامی استان در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی اسفندیارپور
۱۶:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنده فرزند سربازی دارم که مدت بیش از 5 ماه است که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافت استان کرمان خدمت سربازی را انجام میدهد علی الرغم اینکه خودم مریض احوال بوده و انژیو مغز انجام داده
و از مریضی رنج میبرم و توانایی کار کردنم محدود میباشد و مشکلات مالی که دارم استشهادی در اینخصوص به تایید امام جمعه محترم شهرستان سیرجان رسیده است وانشات نیز تایید نموده اند لذا نظر به مشکلات مالی و مریضی و اینکه فرزند ارشد بنده عمده خرج و مخارج خانواده را عهده دار میباشد تقاضا دارم که نسبت به انتقال ایشان به فرماندهی انتظامی شهرستان
سیرجان اقدام نموده تا عمده مشکلات
خانواده کاسته شود اما متاسفانه بلحاظ اینکه اشنایی نداریم اقدامی صورت
نمیگیرد همچنین فرزندم نظر بااینکه دارای مدرک وتمامی دوره های ارشد هلال احمر و امداد و نجات را به انجام رسانده است در صورت نیاز باتوجه به اینکه نیروی انتظامی جهت اموزش سربازان طرحی را دارد که در طول مدت خدمت انها را اموزش داده و کارامد
سازد میتواند از اینگونه سربازان که با دوره های مذکور اشنا و توانمند هستند استفاده نماید که علی الرغم ارایه مدارک باز هم استقلالی صورت نگرفته است.
آخرین اخبار