برگزاری جشنواره‌های قصه گویی چراغ، فیلم کوتاه، کاریکاتور، نمایش عروسکی و برق و رسانه در اردبیل

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل از برگزاری جشنواره‌های قصه گویی چراغ، فیلم کوتاه، کاریکاتور، نمایش عروسکی و برق و رسانه بصورت ملی خبر داد.

رویا الله‌قلی پور با بیان اینکه جشنواره‌های قصه گویی چراغ، فیلم کوتاه، کاریکاتور، نمایش عروسکی و برق و رسانه به صورت ملی برگزار خواهد شد، افزود: فراخوان این جشنواره‌ها با موضوعات برق، مصرف بهینه و حفظ منابع ملی منتشر شده است.

او ادامه داد: در کنار شعار یاد شده شعار‌های دیگری نیز برای هر کدام از جشنواره‌ها مدنظر بوده و انتظار بر این است با کمک از هنر شاهد اعتلای فرهنگ مدیریت مصرف بهینه برق در کشور و استان اردبیل باشیم.

الله‌قلی پور اضافه کرد: شرکت توزیع برق تعدادی از استان‌ها برای هر کدام از جشنواره‌ها بعنوان دبیر جشنواره معرفی شده اند و جوایز نفیسی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل اضافه کرد: مهلت و نحوه ارسال آثار در فراخوان جشنواره‌ها منتشر شده و علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از آن به سایت شرکت توزیع برق استان مراجعه نمایند.

الله‌قلی پور استقبال از این جشنواره‌ها را در استان اردبیل ضعیف خواند و اظهار امیدواری کرد: در مهلت باقیمانده هم استانی‌ها در این جشنواره‌ها شرکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.