برگزاری اولین مسابقه استعدادیابی در حوزه هنر‌های ملی و آیینی

اولین مرحله مسابقه استعدادیابی در حوزه هنر‌های ملی و آیینی با عنوان آینده در آئینه در حال برگزاری است.

رئیس مرکز تخصصی هنر‌های ملی و آئینی شهرداری اصفهان گفت: مرحله نخست این مسابقه با موضوعات مربوط به آیین‌های سوگواری و مرحله دوم هم با موضوعات مرتبط با آیین‌های سرور و شادمانی برگزار می‌شود.
منصور قربانی افزود: در مرحله اول ۱۶۳ نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که ۸۶ نفر از آن‌ها انتخاب و به مرحله دوم راه پیدا کردند و پس‌ازآن نیز با انتخاب داوران حدود ۲۰ تا ۴۰ نفر به مرحله نهایی و اختتامیه راه پیدا خواهند کرد.
وی گفت: مرحله اول این مسابقه با موضوع هنر‌های مربوط به آیین‌های سوگ و سوگواری ازجمله شبیه‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و مقتل خوانی، ومرحبه دوم آن‌که تا روز‌های آتی فراخوان آن داده می‌شود با موضوع آیین‌های سرور و شادمانی مانند خیمه‌شب‌بازی، سیاه‌بازی و شبه مضحکه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فرصت شرکت در این مسابقه به پایان رسیده گفت: مسابقه استعدادیابی «آینده در آیینه» از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۶، در تالار هنر واقع در میدان لاله برگزار می‌شود.
هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این برنامه و دریافت اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۳۶۴۸۷۰۷۵ به پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار