نبرد سخت دریا در گچساران

تیم دریای کاسپین بابل امروز مهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود.

تیم دریای کاسپین بابل امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، مهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود.

دریا که از ۲ بازی گذشته خود به باخت خفیف و مشابه یک بر صفر مقابل سایپا تهران و مس سونگون ورزقان تن داده، امروز برای کسب امتیاز راهی گچساران شده است تا بتواند در دیداری سخت به نخستین امتیاز خود در این فصل دست یابد.

این بازی از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار می‌شود.

ابراهیم موسوی این مسابقه را قضاوت می‌کند و احمد حقانی و رشید پردل نیز کمک داوران او خواهند بود.

تیم پرمهره و متمول نفت و گاز گچساران که با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ یک صعود کرده با هدایت پیروز قربانی در هر ۲ بازی گذشته پیروز از زمین خارج شده و با ۶ امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

بابلی‌ها هم که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه دریا در بازی هفته دوم با ۱۴ بازیکن به مصاف مس سونگون ورزقان رفتند، در ۳ هفته نخست با قرعه سختی روبرو شدند.

هر ۳ تیم سایپا تهران، مس سونگون ورزقان و نفت و گاز گچساران که شاگردان یونس گرائیلی با آن‌ها روبرو شده اند، امروز با ۶ امتیاز جزو تیم‌های صدرنشین هستند.

جدا از این، نماینده فوتبال مازندران به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل، به ناچار در ورزشگاه شهدای شهرستان سیمرغ از حریفان میزبانی می‌کند.

به طور قطع در هفته‌های آینده شاهد نتایج بهتری از دریای کاسپین بابل در هفته‌های آینده خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار