۲۰ مهرماه؛ مهلت ارسال آثار دومین جشنواره علمی شهید چمران در همدان

دبیر برگزاری جشنواره علمی شهید چمران در همدان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار دومین جشنواره علمی شهید چمران را تا ۲۰ مهرماه به دبیرخانه ارسال کنند.

مجید کزازی از برگزاری دومین جشنواره علمی شهید چمران ویژه اساتید، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی در همدان خبر داد و گفت: در این جشنواره علمی اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی استان تا ۲۰ مهرماه فرصت دارند آثار علمی خود را در سامانه جشنواره http://bajchamran.ir ثبت کنند.

او با بیان اینکه این جشنواره فقط مختص اساتید و فرهیختگان بسیجی نیست و همه اساتید و فرهیختگان استان می‌توانند در آن شرکت کنند گفت: در مرحله اول این جشنواره، آثاری در سطح استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در یک رویدادی برگزیدگان معرفی و جوایزی به آن‌ها اهدا می‌شود.

دبیر برگزاری جشنواره علمی شهید چمران در همدان با اشاره به اینکه منتخبین استانی در رقابت کشوری این جشنواره نیز شرکت خواهند کرد تا بهترین‌ها در این بخش انتخاب شود گفت: این رقابت در حوزه‌های علوم انسانی و هنر، علوم پایه، کشاورزی، علوم فنی و مهندسی برگزار می‌شود.

کزازی با تاکید به اینکه آثار معرفی شده باید صرفا مربوط به یک سال اخیر تهیه شده و به نوعی متعلق به سال ۱۴۰۱ باشد گفت: ۲۰ آبان ماه تاریخ برگزاری این جشنواره در سطح استان است و آذرماه طی هفته پژوهش در سطح ملی برگزار می‌شود.

کزازی خاطرنشان کرد: امیدواریم اساتید بیشتری در این جشنواره شرکت کنند و شاهد فعالیت علمی بالایی باشیم و بسیج اساتید نیز بتواند گام قوی‌تری در این جشنواره‌ها بردارد و همواره شاهد برگزاری این جشنواره در سال‌های آتی باشیم.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند ایده‌ها و اقدامات پژوهشی خود را در معرض رقابت بگذارند گفت: سال گذشته شاهد درخشش اساتید دانشگاه‌های استان در سطح استانی و ملی بودیم که این جشنواره با یک برگزیده کشوری و هشت برگزیده استانی به کار خود خاتمه داد.

 

برچسب ها: جشنواره ، دبیرخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.