صدور مجوز انعقاد قرارداد برای تجهیز مرکز کنترل ترافیک شهرداری

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مجوز انعقاد قرارداد برای تجهیز مرکز کنترل ترافیک شهرداری با همکاری دانشگاه صنعتی صادر شد.

میرمحمد سید هاشمی در خصوص لایحه صدور مجوز برای انعقاد قرارداد جهت توسعه و تجهیز سامانه‌های مربوط به شهرداری گفت: سامانه‌های نظارت تصویری ثبت تخلفات و هوشمندسازی تقاطع با همکاری دانشگاه صنعتی با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان تجهیز می‌شود.

رئیس شورای شهر اردبیل می گوید: هرچند تمام اعضای شورای شهر جهت ساماندهی ترافیک موافق با تجهیز مرکز کنترل ترافیک هستند اما اینکه این قرارداد با دانشگاه صنعتی به صورت ترک تشریفات منعقد می‌شود، باید ریز به ریز اعداد و ارقام ارائه شده برای خرید تجهیزات مورد نیاز مرکز کنترل ترافیک بررسی و استعلام‌های لازم انجام پذیرد.

او با اشاره به اینکه بی دقتی در صورت وضعیت قرارداد پیمانکاران منجر به هزینه مالی بسیاری برای شورا و شهرداری می‌شود، افزود: ما در مجموعه شورای اسلامی به مدیران شهرداری اعتماد ویژه‌ای داریم و هیچ مدیری نباید از این اعتماد ما سو استفاده کند.

سیدهاشمی گفت: با توجه به اینکه خریداری و نصب این دوربین‌ها به همراه تجهیزات لازمه آن منحصر به فرد شرکت مذکور است و به صورت ترک تشریفات عقد قرارداد خواهد شد؛ لذا لازم است کارشناسان مرکز کنترل ترافیک جزئیات را به صورت دقیق بررسی کنند که در غیر این صورت بی انصافی است.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین بیان کرد: حتی اگر لازم باشد برای قرارداد پیمانکاران سایر پروژه‌های عمرانی و بررسی صورت وضعیت پیمانکاران حسابرس ویژه‌ای را برای بررسی و نظارت انتخاب خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار