کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ارتباط تنگاتنگی بین منافقین، اتحادیه اروپا و آمریکا وجود دارد

هانی‌زاده گفت: ارتباط تنگاتنگی بین منافقین، اتحادیه اروپا و آمریکا وجود دارد و ایران باید از ساز و کار‌های قانونی برای تعقیب منافقین استفاده کند.

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سفر مریم رجوی سرکرده گروه تروریستی منافقین به بروکسل بیان کرد: کشورهای اروپایی نسبت به پدیده تروریست نگاهی دوگانه دارند و از آنجا که منافقین به عنوان ابزار تروریستی در خدمت اهداف کشورهای اروپایی هستند لذا همواره مورد حمایت آمریکا، اروپا و رژیم صهیونییتی قرار دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به نظام غیرعادلانه حاکم بر جهان یک نظام کاملا یک سو نگر در راستای تضعیف کشورها و ملت‌های جهان گام برمی‌دارد از همین رو نیز منافقین هر چند وقت یک بار با کمک کشورهای اروپایی در تلاش هستند تا خود را مطرح و از نظر رسانه‌ای خود را بازسازی کنند.

این کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید از طریق قوه قضاییه و وزارت خارجه نسبت به اقامه دعوا در نهادهای بین المللی بر ضد کشورهای اروپایی که کمک‌های اطلاعاتی، مالی و لجستیکی در اختیار منافقین قرار می‌دهند اقدام کند و این گروه تروریستی را تحت تعقیب قرار دهد و پرونده منافقین را در دادگاه‌های بین المللی مطرح کنند.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگی بین منافقین، اتحادیه اروپا و آمریکا وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران باید از تمام ساز و کارهای قانونی برای تعقیب قضایی کشورهای کمک دهنده به منافقین استفاده کند.

هانی‌زاده اظهار کرد: از نظر قانونی ایران می‌تواند از طریق دبیرخانه شورای حقوق بشر قوه قضاییه و وزارت خارجه اقدامات قانونی خود را انجام دهد، اما متاسفانه نظام بین المللی غیرعادلانه است و حمایت از این گروه تروریستی نقض آشکار قوانین بین المللی است به هر حال ایران باید تا جایی که فضای جهان اجازه می‌دهد اقدامات خود را دنبال کند و یکی از این ساز و کارها قطع رابطه با کشورهای حامی منافقان است.

وی گفت: ایران باید پرونده این گروه تروریستی را که در طول چهار دهه گذشته ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران را ترور کرده‌اند در محاکم بین المللی مطرح کند و سران منافقین را برای محاکمه به کشور منتقل کند.

مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی منافقین در تجمع ۲۴ شهریور منافقین در بروکسل حضور یافت.

سفر سرکرده منافقین به بروکسل پایتخت اتحادیه اروپا برای سخنرانی در تجمع اعضای این گروه تروریستی در حالی است که در فوریه ۲۰۲۳ اتحادیه اروپا در قطعنامه‌ای با عنوان «قطعنامه پارلمان اروپا علیه اقدامات گمراه کننده منافقین» این گروهک را متهم به ارعاب، شکنجه و قتل کرد و از اقدامات گمراه کننده منافقین در سوءاستفاده از نمایندگان اتحادیه اروپا انتقاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا ومتحدانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
منافقین که یک گروه شکست خورده بیش نیستند
آخرین اخبار