برگزاری یادواره شهدای روستای رتکِ کوهبنان + تصاویر

همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای رتک کوهبنان برگزار شد.

بیست و چهارمین یادواره ۷ شهید روستای رتک همزمان با سالروز شهادت آقا علی بن موسی الرضا (ع) با حضور اعضای شورای اداری و تامین شهرستان کوهبنان، خادمیاران رضوی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و مردم منطقه در مسجد سجادیه روستای رتک برگزار شد.

در این مراسم مجید توکلی فرماندار کوهبنان با استناد به آیات و روایات گفت: شهیدان زنده اند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند؛ کسانی که بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند.

او بیان داشت: استکبار جهانی توطئه‌های فراوانی علیه ایران اسلامی تدارک دیده؛ اما اخلاص و دعای شهدا باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.

برگزاری یادواره شهدای روستای رتکِ کوهبنان + تصاویر

توکلی افزود: سردار شهید سلیمانی که خود از خادمان آستان قدس رضوی است با شهادتش مکتبی بوجود آورد که مقاومت جهانی شد؛ لذا جوانان دهه نودی خود را یک سلیمانی معرفی کردند.

او تصریح کرد: اربعین حسینی را شهید سلیمانی احیا کرد و در پرتو منویات مقام معظم رهبری به بهترین شکل ممکن امسال برگزار شد.

محمد رضا توکلی رئیس کانون خادمیاران رضوی کوهبنان نیز گفت: در این شهرستان ۱۵۰ خادمیاور و یاور رضوی داریم که همگان به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ رضوی هستند.

برگزاری یادواره شهدای روستای رتکِ کوهبنان + تصاویر

او با بیان خاطراتی از شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس ابراز داشت: شهیدان که از تمام هستی خود گذشتند و همواره بر انجام واجبات و ترک محرمات پایبند بودند، در اواج معنویت قرار گرفتند؛ زیرا آنان همواره تحت امر ولایت و رهبری بودند.

توکلی با اعلام اینکه رمز سعادت همه انسان‌ها اطاعت از خدا ورسولش است، تصریح کرد: رزمندگان و مجاهدین اسلام به آیات قرآن عمل کردند؛ لذا کسی که از خدا و رسولش اطاعت کند مورد لطف خدا قرار می‌گیرد و با پیامبران، صدیقین، شهدا و صالحین محشور می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای روستای رتکِ کوهبنان + تصاویر

او بیان داشت: وجود ولایت و رهبری و سرداران بزرگی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد که استکبار جهانی عقب نشینی کند.

توکلی افزود: خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند، همکاری در توزیع کمک‌های مومنانه، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره‌ای، تعلیم و تربیت، سازندگی و... به همگان از جمله خدمات خادمیاوران رضوی در شهرستان کوهبنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.