واکنش ایران به بیانیه‌های مداخله آمیز اخیر آمریکا و چند کشور اروپایی در امور ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به بیانیه‌های مداخله آمیز اخیر برخی از کشور‌های اروپایی و آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات امروز چند کشور معدود در اروپا و رژیم آمریکا که علاوه بر صدور بیانیه‌های مداخله آمیز، با اعلام تحریم‌هایی علیه برخی مسئولان، رسانه‌های خبری ایرانی و مدیران مسؤل آن‌ها نیز همراه بود، اظهار کرد: متأسفانه برخی طرف‌ها که سوابق تاریخی کاملا تاریک و کارنامه‌ای مردود در موضوع حقوق بشر و زنان دارند، در اقدامی هماهنگ و در تلاشی مذبوحانه و نخ‌نما برای فتنه‌انگیزی در جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌های سیاسی بی ارزش منتشر و بر طبل تحریم‌های تکراری و بی اثر می‌کوبند.

وی با محکوم کردن این اقدامات و اظهارات مداخله‌جویانه و نمایش‌های مضحک و ریاکارانه، تأکید کرد: کشور‌هایی که بطور مستمر مرتکب شدیدترین خشونت‌ها علیه شهروندان خود بویژه زنان و نیز اقلیتها، رنگین‌پوستان، بومیان و مهاجران می‌شوند و در قبال جنایات روزانه رژیم کودک‌کش صهیونیست هیچ گاه جسارت اعتراض واقعی و محکومیت آن را نداشته‌اند، حق ندارند نسبت به ملت ایران اشک تمساح بریزند.

کنعانی میزبانی این کشور‌ها از چهره‌ها و گروه‌های منفور و جنایتکار نظیر فرقه تروریستی منافقین که دست آن‌ها به خون هزاران نفر از مردم بی‌گناه ایران و عراق آغشته است، دعوت از آن‌ها جهت برگزاری تجمعات و دادن تریبون به آن‌ها را بیانگر دروغ بودن ادعاهایی، چون حمایت از حقوق مردم ایران دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تقبیح اقدامات غیرحقوقی و غیردیپلماتیک این رژیم‌ها اظهار کرد: سیاستمداران اروپایی بهتر است هر چه زودتر این واقعیت را بپذیرند که تداوم این رفتار‌های غیرسازنده، به هیچ وجه در جهت منافع آن‌ها نیست و باید سیاست جدیدی مبتنی بر احترام به ملت بزرگ و متمدن ایران، حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران و امنیت و منافع مشترک طرفین را طراحی و اجراء نمایند. بدیهی است ملت دارای بصیرت ایران و دولت جمهوری اسلامی ایران و نهاد‌های مسؤل امنیت، در ایجاد امنیت عمومی برای ملت ایران، تحت تاثیر تبلیغات و اقدامات مغرضانه طرفه‌های غربی قرار نخواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
ما به هر صورتی شده باید ماهیت پوچ آمریکائیها وچهار کشور اروپائی را برای ملتهای جهان آشکار کنیم وبه ملتها بفهمانیم که آنها دنیارا مستعمره وبرده خویش میدانندآنها مخارجشان را از دزدی نفت ودوستی مکارانه به صورت نامحسوس دزدی وغارت میکنند به ملتها بگویند که آنها شیطان پرست به معنی مخالف آسایش بشر وحقوق آن هستند و اعضاء سازمان ملل را باپول وزورخریده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
سالانه ۷۰۰ نفر توسط پلیس آمریکا کشته می شوند که تعداد زیادی از آنها زن و دختر هستند.... اما انگار این ۷۰۰ نفر آدم نیستند...چند سال پیش فردی به نام جورج فلوید در آمریکا کشته شد....خوب چرا قانونی به نام جورج فلوید تصویب نکردند؟
دست از این پدرسوختگی بردارید....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
تا سید علی را داریم غمی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
همه غم هامون از این مرتیکه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
احسنت هیچ نترسید ، کسی که خدا پشتوانه ش هست ، از چند کشور حیوانگرا ترسی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۰۵:۳۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
ماچکارکردیم ؟؟؟ همین؟هبچ اقدام عملی ازطرف ماصورت نمی گیرد وآنهاعملا کارمیکنن.
United States of America
ناشناس
۰۴:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
◾مولانا عبدالحمید: خواسته‌های اصلی اهل‌سنت همان خواسته‌های کل مردم ایران است

مولانا عبدالحمید، امام جمعه مسجد مکی زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه روز ۱۰ شهریور، به انتقاد از ابراهیم رئیسی پرداخت و گفتند؛
رئیسی به هیچ کدام از وعده‌هایی که در دوران انتخابات به اهل‌سنت داده بود، عمل نکرده است.

ایشان تاکید کردند: «انتصاب استاندار، معاون وزیر یا سفیر از اهل‌سنت از این وعده‌ها بوده است.»

وی در ادامه افزودند: «البته خواسته‌های اصلی اهل‌سنت همان خواسته‌های کل مردم ایران، از جمله رسیدگی به مشکلات اقتصادی و بهبود روابط با دنیاست.»

چرندیات مزدور اسرائیلی امریکایی، عبدالخبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
جوبایدن برو بمیر احمق....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
مرگ برآمریکا شیطان بزرگ
آخرین اخبار