استقبال زائران و مجاوران از نقاشی نقطه‌زنی در عرصه میدان شهدای مشهد

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از استقبال مطلوب زائران و مجاوران از نقاشی نقطه‌زنی در عرصه میدان شهدای مشهد خبر داد.

یوسف اسماعیل‌زاده معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در خصوص اقدامات فرهنگی صورت‌گرفته در ایام پایانی ماه صفر گفت: در این ایام اقدامات فرهنگی بسیاری صورت گرفت که مهمترین آن فضاآرایی شهری است. یک محور بخش دلی، سبک زندگی و مضامین معرفتی و بخش سوم مضامین اخلاقی و سبک زندگی با رویکرد تعامل با مخاطب بوده است.

او افزود: نقاشی نقطه‌نگاری یک پیشنهاد از هنرمندان مشهدی بود بعد از بررسی محتوا بنا شد که در عرصه میدان شهدا اجرا شود که خوشبختانه شاهد استقبال مطلوب مردم از آن هستیم.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: طرح قرار نوجوانی و خدمت نوجوانان در عرصه میدان شهدا با ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ نوجوان در باشگاه مانا روبه‌رو شد که پسران ۱۵ خدمت و دختران ۱۰ خدمت را به زائران ارائه می‌دهند.

اسماعیل زاده بیان کرد: پویش «نذر من» پویشی برای کمک به پاکبانان مشهدی است که اعلاقه‌مندان برای جمع‌آوری زباله در شهر به پاکبانان کمک می‌کنند.

او در خصوص طرح «حسینیه ایران» نیز تصریح کرد: حسینیه ایران هر روز در میدان شهدا با حضور هیئات مختلف برگزار می‌شود و کلیه ایستگاه‌های صلواتی با نصب تصاویر شهدا، نائب‌الزیاره شهدا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.