خدمات رسانی هلال احمر کردستان به حدود ۸ هزار زائر اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: جمعیت هلال احمر استان در ایام اربعین امسال به هفت هزار و ۸۱۸ زائر در مرز باشماق مریوان و مسیر‌های تردد زائران در استان خدمات امدادی ارائه کرد.

 پیام جلالی اظهار کرد: اربعین امسال جمعیت هلال احمر با ۱۶۰ نفر روز نیروی عملیاتی خود در مرز باشماق مریوان، به سه هزار و ۶۱۷ نفر خدمات سلامت از جمله تست قندخون و فشارخون ارائه کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به مشارکت در اسکان ۲ هزار و ۵۹۰ نفر زائر اربعین نیز در این ایام اشاره کرد و افزود: در مجموع در ایام اربعین امسال به هفت هزار و ۸۱۸ زائر در مرز باشماق مریوان و مسیر‌های تردد زائران در استان خدمات امدادی ارائه کرد.

او ادامه داد: در این مدت پنج عملیات جاده‌ای توسط جمعیت هلال احمر استان کردستان امدادرسانی شدند که در این حوادث ۱۴ نفر مصدوم و هشت نفر از مصدومان رهاسازی و سه نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند. 

جلالی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در این ایام با ۲۲ دستگاه آمبولانس، ۱۳ خودرو سبک و سنگین، ۱۰ خودرو نجات، ۱۰ خودرو کمک‌دار تک‌کابین و دوکابین، پنج دستگاه موتورسیکلت و پنج موتورلانس به زائران اربعین حسینی در استان کردستان خدمات‌رسانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.