هفته دفاع مقدس اردکان حول محور خدمت‌رسانی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با اشاره به اهمیت در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: رویکرد برنامه‌های هفته بسیج اردکان خدمت‌رسانی است.

سرهنگ امامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان اردکان در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اردکان اظهار گفت: شهرستان اردکان با همکاری و تعامل همه ادارات و نهاد‌ها و ظرفیت‌های بسیج و سپاه، برنامه‌های بسیار خوبی را در هفته دفاع مقدس در دستور کار دارد.

او با بیان اینکه هدف همه برنامه‌های این هفته حرکت در مسیر رسیدن به قله‌ای است که رهبر معظم انقلاب تدوین کرده اند گفت: حوزه جهاد امید رسانی و جهاد خدمت رسانی یکی دیگر از رویکرد‌های بسیار مهمی است که بسیج و سپاه در این ایام دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردکان حول محور خدمت رسانی تعریف شده بیان کرد: پیگیری جدی بحث جهاد آبرسانی و جهاد روشنایی از جمله رویکرد‌های اصلی است که در برنامه‌های بسیج و سپاه اردکان وجود دارد و در این حوزه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و به صورت جدی هم ادامه خواهد داشت.

امامی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: در سوم مهرماه سرکشی از خانواده معظم و مکرم شهدا با همکاری بنیاد شهید را در دستور کار داریم و البته تمامی نهاد‌ها و ارگان‌ها هم ذیل این موضوع همکاری خواهند کرد.

او  تصریح کرد: برگزاری همایش رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت همزمان با سراسر کشور، برنامه‌های متعدد حوزه‌های ورزشی، اجتماعی و خدمت رسانی از جمله دیگر برنامه‌های این هفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار