سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع):

شمار زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد به ۱۹۱ هزار نفر رسید

رضایی گفت: ۱۹۱ هزار زائر پیاده تاکنون در مسیرهای منتهی به مشهد به حرکت درآمده اند تا در روز شهادت امام رضا(ع) در این شهر استقرار داشته باشند.

حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: حرکت زائران پیاده امام رضا (ع) از حدود ۲۰ روز قبل آغاز شده است و امروز و فردا بیشترین تردد زائران پیاده در مسیر‌های منتهی به شهر مشهد را شاهد خواهیم بود.

او افزود: فردا (شنبه) همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) همه ساکنان روستا‌های اطراف شهر مشهد به سمت این شهر به حرکت درمی آیند تا در مراسم سوگواری شهادت امام هشتم (ع) حضور پیدا کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: هم اکنون زائران در مسیر‌های سرخس، فریمان، نیشابور و قوچان به سمت مشهد در حرکتند که بیشترین تردد زائران پیاده مربوط به مسیر‌های نیشابور و قوچان است.

رضایی بیان کرد: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران پیاده از ۲۴ شهریور ماه در مسیر‌های منتهی به مشهد فعال شده اند و در مجموع ۲۰ هزار خادم به زائران پیاده در طول مسیر‌های منتهی به مشهد خدمت می‌کنند

او تصریح کرد: افزون بر این مطابق با روال هر ساله اهالی روستای اهل سنت "جمال‌زاده" واقع در ۴۵ کیلومتری مشهد از فردا به مدت سه روز به صورت رایگان از زائران پذیرایی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار