سازمان لیگ ادعای باشگاه سپاهان را رد کرد

سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید دارد که باشگاه سپاهان هیچگونه اصلاحیه‌ای در قرارداد کارگزار بازیکن خود انجام نداده است.

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پیرو بیانیه‌های مکرر باشگاه سپاهان به اطلاع می‌رساند برخلاف ادعای این باشگاه مبنی بر اصلاح رقم مالی مربوط به کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) از مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان، قرارداد قانونی و ثبت شده در سازمان لیگ که با امضا و ممهور به مهر باشگاه و کارگزار مربوطه و بازیکن می‌باشد و بصورت فارسی و لاتین در قالب عدد و حروف قید شده و دارای اعتبار می‌باشد همان مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است.

ضمنا علاوه بر باشگاه سپاهان در قرارداد بازیکن دیگری (احسان پهلوان) مبلغ ۳ میلیارد تومان با همان کارگزار با توافق طرفین (باشگاه، کارگزار، بازیکن) قید و ثبت شده است که در مجموع تعهد باشگاه سپاهان صرفا در قبال این کارگزار از بابت قرارداد‌های دو فصل بازیکنان فوق الذکر مبلغ ۲۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال معادل بیست و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
یعنی بی شرف تر از سازمان لیگ نداریم. در بحبوحه بازی آسیایی سپاهان این تیم را به حاشیه کشید. لااقل اجازه می‌دادید بازی انجام بشه بعد کمیته تشکیل بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
تاج اصفهانی هستش بخاطر شهر خودش هم شده سپاهان قهرمان میشه امسال استقلال پرسپولیس قهرمان نمیشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
سپاهان با اینگونه قراردادها گند زده به فوتبال مملکت . آخه بخاطر یک جام چرا اینقدر قرارداد می بندی که تیمهای دیگه فلج بشوند . هرچی فوروارد تو ایرانه رو جمع کرده تا حریفانش خلع سلاح شوند . خوب بلایی سرتون آوردند تا دیگه پرروگری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
ساکت ، ساکت باش کمتر دروغ بگو ، اگرحساب و کتابی بود باید در پرونده ویلموتس دادگاهی می‌شدی و جواب می‌دادی پولهای بیت المال را چکار کردی
آخرین اخبار