ورودی‌های شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شود

جلسه برنامه ریزی ساماندهی ورودی‌های شهر خرم‌آباد با دعوت شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

حجت الله احمدی پوررئیس شورای شهر خرم آباد با تاکید براینکه ورودی‌های شهر به عنوان دروازه‌ها یا آستانه‌ها شهر بسیار حائز اهمیت هستند، گفت: ورودی شهر‌ها باید از منظر کالبدی، اجتماعی و فرهنگی دارای ویژگی‌های خاص باشد تا بتواند نماد و هویت شهر را بروز و ظهور دهند و هم‌چنین از منظر فرهنگی ورودی شهر نماد و هویت شهر هستند.

مهندس احمدی پور با اشاره به بازدید‌های به عمل آمده از ورودی‌های شهر خرم‌آباد اظهار داشت: وضعیت نامناسب جداول رفیوژ وسط بلوار حد فاصل فرودگاه خرم‌آباد تا پل ماسور، وضعیت نامناسب آسفالت، رنگ آمیزی نامناسب جداول، نبود فضای سبز مناسب، نبود المان مناسب متناسب با فرهنگ و جغرافیای شهر، نبود روشنایی مناسب، وجود تابلو‌های نامناسب تبلیغاتی، نبود نماز خانه و سرویس بهداشتی، سد معبر خودرو‌های میوه فروش از جمله معضلات ورودی‌های شهر خرم‌آباد هستند و ضرورت دارد هر چه سریعتر با برنامه ریزی دقیق این مشکلات و معضلات رفع شوند.

مهندس احمدی پور با اشاره به اهمیت موضوع و تاکید سازمان بازرسی استان مبنی بر رفع مشکلات و معضلات افزود؛ رفع این مشکلات مستلزم تعامل و انسجام بین ادارات و اجرای صحیح مصوبات این جلسه و جلسات آتی است.

احمدی پور افزود؛ با همکاری و تعامل بین شرکت نفت و شهرداری میتوان زمین بایر این شرکت را به فضای سبز و استراحتگاه مناسب جهت استفاده مسافرین در ورودی شهر خرم‌آباد تبدیل کنیم.

 

برچسب ها: ورودی شهر ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.