سخنگوی دولت:

استاندار سیستان و بلوچستان نماینده ویژه رئیس جمهور در خصوص مسائل استان شد

بهادری جهرمی نوشت: هیات وزیران اختیارات ویژه‌ای را برای استاندار سیستان و بلوچستان تصویب و ایشان نماینده ویژه رئیس جمهور در خصوص مسائل استان شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در فضای مجازی نوشت: به منظور افزایش اختیارات استاندار سیستان و بلوچستان جهت تسریع در حل مشکلات مردم، هیات وزیران اختیارات ویژه‌ای را برای استاندار سیستان و بلوچستان تصویب و ایشان نماینده ویژه رئیس جمهور در خصوص مسائل استان شد.

پیش از این آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص برنامه‌های دولت برای رفع مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان گفته بود اعطای اختیارات ویژه به استاندار و اختصاص اعتبارات برای پروژه‌های مهم استان از جمله طرح آبرسانی، پیگیری مجدانه حقابه و نشست با شورای راهبردی استان که متشکل از مسئولان مختلف است در دستورکار دولت قرار دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
به داد استان سیستان برسید این استان نباید مردمانش درجه‌بندی شود با بقیه استان کشور هست نگوید نیست ملت ایران خودشان میداند که این استان از هیچ چیزی بهره نبردند چه کارخانه شغلی فقط شده مرکز افغانستان استان با استان فرخ داره استانی هست منابع درآمدی داره کشاورزی کارخانه هزار چیزی دیگه سیستان آب خوردن کم هست بلاخره هموطنان هستند شناسنامه ایران هست آنقدر دلخوری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
ای کاش اول یه استاندار درست و حسابی انتخاب میکردن، بعد بهش اختیارات ویژه میدادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
به داد مردم سیستان برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
مگر تا حالا کار استاندار چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
برای ظهور حضرت مهدی (عج) دعا کنید.

برای خشنودی حضرت مهدی (عج) صلوات بفرستید.
آخرین اخبار