تماس امیرعبداللهیان با همتای آلمانی پس از بیانیه ضدایرانی تروئیکا

وزرای خارجه ایران و آلمان پس از بیانیه ضدایرانی تروئیکای اروپایی به صورت تلفنی گفتگو کردند.

حسین امیرعبداللهیان و «آنالنا بائربوک» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و آلمان روز (چهارشنبه) ۲۲ شهریور تلفنی گفتگو کردند.

براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، دو طرف در این تماس تلفنی دیدگاه‌های مهم خود را در مورد طیف وسیعی از مسائل از جمله موضوعات مورد توجه جمهوری اسلامی ایران تبادل کردند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که این گفت‌وگوی مبتنی بر احترام متقابل به صورت صریح و شفاف انجام شده است.

آلمان به همراه فرانسه و انگلیس روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور بیانیه‌ای را درباره برنامه هسته‌ای ایران به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کردند. اقدامی که واکنش ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه را به همراه داشت و با بیان اینکه پاسخ و واکنش متناسب را در اولین فرصت به حرکت سیاسی ۳ کشور اروپایی نشان می‌دهیم، گفت: اعمال فشار سیاسی علیه ایران در شورای حکام آژانس نتیجه معکوس دارد.

«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان از ابتدای اغتشاشات سال گذشته در ایران نه تنها اظهارات مداخله جویانه‌ای را درباره اوضاع داخلی ایران مطرح کرد، بلکه کشورش یکی از بانیان تحریم‌ها علیه ایران نیز بوده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشته بود: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست. تخریب پیوند‌های قدیمی پیامد‌های بلندمدت دارد.

امیرعبداللهیان ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در حاشیه پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ با «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان دیدار و گفتگو کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
انگلیس به تعهدات برجام پایبند نبوده است.
فرانسه به تعهدات برجام پایبند نبوده است.
آلمان به تعهدات برجام پایبند نبوده است.
كاربر محترم نظر شما دريافت شد و تا ساعتی دیگر قابل مشاهده خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۰۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیگر نمی توانند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارند.

دیگر هیچ کس در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
بیانیه سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
ایران عضو سازمان انرژی هسته ای است و ایا اقای گروسی بعنوان رییس سازمان انرژی اتمی دیمونا را بررسی کرده است؟فردا در زیردریایی اتمی استرالیا اورانیوم با منشا نامشخص پیدا شود ایا اقای گروسی و آژانس زیر سوال نمی روند درحالیکه دیمونا به مکانی جهت نشر سلاح هلی میکروبی و بیولوژیکی و اتمی با منشا نامشخص تبدیل شده است. فردا مردم کشورها باید عواقب دیمونا را بپردازند. اقای گروسی حتم بداند می تواند معمای مرگ اقای اقانو را مشخص کند با بررسی دیمونا . فردا بدتر از کرونا را بجان انسانها می اندازند و اپاردتاگری از این بدتر نیست که کشورها را متهم کنند و خود اعمال غیرقانونی انجام دهند. مردم کشورها روشن شده اند جتی مردم فرانسه و المان و .... و سیاست یک بام و دوهوا بضرر کل کشورهاست.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۵۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
غرب در شورای حکام آژانس بیانیه ضد ایرانی صادر کرد/ غرب از سال 1357 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که دشمن تاریخی حکومت نظام جمهوری اسلامی است و هم دشمن تاریخی مردم ایران بوده است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۴۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
و این در حالی است که متأسفانه 63 عضو آژانس اتمی تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی درباره برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی نکردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۳۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
صدور قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی، دخالت و مداخله مستقیم در امور داخلی ایران بوده است
و این در حالی است که گروهک تروریستی ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.
و این در حالی است که گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان عامل اصلی مسمومیت دانش‌اموزان ایرانی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۳۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
شرم‌آور است که برخی دوباره به مذاکره دل‌خوش کنند
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
متأسفانه عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون قابل دفاع نیست
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بی احترامی به خون شهداست
در سال 1392 موضوع مذاکره و گفت وگو ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای و لغو همه تحریم های آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار بوده است، نه، برنامه موشکی، حقوق بشر، جنگ اوکراین و روسیه وغیره پس دیگر مذاکره و گفت وگو با خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غلط و اشتباه است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۳۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی
آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد
آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۲۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه اینکه با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
متأسفانه در حال حاضر جمع قابل توجهی از گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب مسلح که دستشان به خون شهروندان غیرنظامی ایران و عراق آلوده است، در آلمان مأوا گزیده‌اند.
اظهارات وزیر خارجه آلمان علیه ایران از بغداد، نشانه استمرار رویکرد حمایت آمیز دولت آلمان از تروریست‌های مسلح و تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران و در استمرار تلاش بی‌حاصل برای صدمه زدن به روابط دو کشور همسایه ایران و عراق است.
دولت‌ها و ملت‌های منطقه هرگز عملکرد برخی از کشورهای مشخص غربی از جمله آلمان در جنگ‌افروزی و حمایت از دیکتاتورهای جنگ افروز را فراموش نمی‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۲۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
مدارک کافی برای متهم کردن آلمان وجود دارد
آلمان از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است.
آلمان در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
آنالنا بربوک، وزیر امورخارجه آلمان جنایتکار حق حرف زدن در باره غنی سازی ۸۴ درصد را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.

آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند.
در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است
بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.

آمریکا جنایتکار همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا جنایتکار همان القاعده است.
آمریکا جنایتکار همان داعش است.
از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش سرکرده القاعده است.
دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
﷽ « یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء »
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۲۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند
سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند
تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۲۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند.
کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.


پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
۲ ارتش جدید به تعداد ارتش‌ های کشور‌ اضافه شود . به دلیل تهدید.
Iran (Islamic Republic of)
جان به لب
۱۲:۳۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
وزارت خارجه ما مسائل بین الملل را با رفیق بازی اشتباه گرفته،دقت کنید سیاست رفاقت حالیش نیست،همیشه پیش دستی کنید،اگر دیدید کشوری در کارتون همیشه کارشکنی میکنه،منتظر چیزی غیر از این نباشید،این تماس‌ها بعد از این بیانیه ها جز حقارت چیزی نصیب ما نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
وقتی آلمان در تحویل مواد شیمیایی و کشتار مردم با بمب‌های شیمیایی در دفاع مقدس و مشارکت فعال در بیانیه های بین المللی و یا همگام با اتحادیه اروپا مستمرا حضور فعال دارد تماس تلفنی به چه درد می خورد. بجای این کارها دست از فساد و اروپا گردی با پول ملت یک عده خائن دست بردارند و به ساخت اقتصاد کشور بپردازند تا اندر اقتصادی و نظامی قدرت لازم را داشته باشیم و با ایجاد رفاه ملت دیگر از روی ضعف مجبور به نرمش قهرمانانه نمی شویم فقط به خاطر کم کاری و خیانت مسئولین و خوش گذرانی صاحب منصبان دولتی و یک عده که به آنها آویزان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
جهت فراهم سازی کمک المپیادی برای افراد منتظر کمک ۵۰۰ نفر از مسؤلان اصلی به نفع ۴۸۰ نفر از رتبه های اول المپیاد انصراف دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
وزیر امور خارجه آلمان یه کثافت صهیونیسته درست مثل "الاغ شولتز" صدراعظم وراج و صهیونیست آلمان با اون دهن گشادش. یکی نیست به این بدبختا بگه بفکر استقلال آلمان باشین که 80 ساله مستعمره و توسری خور آمریکاس. آخه ایران به شماها چه؟ آلمان تا ابد بخاطر دادن سلاحهای شیمیایی به صدام به ایران بدهکاره. توحش آلمان از یاد ما نمیره. ما مثل بعضی ها گاو نیستیم که با مزدورای ماهواره خر بشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
برای ظهور حضرت مهدی (عج) دعا کنید.

برای خشنودی حضرت مهدی (عج) صلوات بفرستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
اللهم عجل الولیک الفرج به حق محمد و آل محمد

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل الفرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
شیطون ، کی به این شماره دادی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
در وزارت امور خارجه باید بست حکم تعطیل صادر کرد بعلت سرویس دادن به زن بی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
نیت شما مسؤلان در دانشگاه تحصیلی،قیمت امکانات مهم،اشتغال،مبلغ حقوق و وام ،عمران و آبادانی روستا مشخص می‌شود.
عدالت تحصیلی فقط برای یک نفر است.
وقتی که شما واقعيت امتحانات سازمان سنجش را متوجه می‌شوید اما برنامه مشکلگشا نداشتید .
وقتی صد هزار داوطلب ۱ رتبه اول دارد و شما معنای آن را نمی‌دانید. معنای آن کلاهبرداری سازمان سنجش است .
و نیز از المپیاد در تهیه امکانات مهم استفاده نمی‌کنید.
قیمت منزل و ماشین را که عامل گرانی کار ساده مسؤلان بود اصلاح نشد .
و دولت های قبلی نیز نسبت به خواسته های جامعه با انصاف و عادل نیستند .
و این تعداد نماینده مجلس و این مدت گرانی نشانه مدارک تحصیلی تقلبی .
از مسؤلیت کلان‌ که کلاهبرداری هستش انصراف دهید ‌‌‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
نازی های کثیف دلال سلاح های شیمیایی نوکران امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
غنی ساری ۶۰ درصدی اورانیوم باید متوقف شود
Germany
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
پیوندقدیمی؟!?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
الان فردا این خانم میزنه زیر گریه و موهاشو می چینه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۸:۵۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
"" الله اکبر ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
تماس گرفتن چی گفتن
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۴۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
المان هر چه در خاورمیانه می کشیم از این آلمان است آنان برای اینکه در جنگ جهانی دوم از شر یهودیان راحت شوند یک و نیم میلیون یهودی را زنده زنده در کوره های آدم سوزیشان به طرز فجیعی سوزاندن و امروزه ما تاوان آن را می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۳۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
و این در حالی است که متأسفانه 63 عضو آژانس اتمی تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی درباره برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی نکردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
سوالات دیکته شده به آژانس علیه ایران تمامی ندارد چون نمی خواهند ایران از زیر بار فشار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تمام شود و بهانه ها رفع شود. سوالات شما مشروع که نیست هیچ!سوالات شما بهانه های بنی اسرائیلی هست که تمامی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲

که همکاری ایران با آژانس « از همان ابتدا اشتباه» بوده است.
آژانس ثابت کرده است و نشان داده است که نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۰۷:۳۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
اوکراین در حمله به روسیه از موشک‌های کروز انگلیس استفاده کرده‌است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۳۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
و این در حالی است که متأسفانه 63 عضو آژانس اتمی تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی درباره برنامه هسته‌ای رژیم صهیونیستی نکردند چرا؟
آخرین اخبار