نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دشمنان به دنبال از بین بردن امنیت ایران هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره رویکرد دشمنان در بخش‌های مختلف گفت: هدف اصلی تمام برنامه‌های دشمن هدف قراردادن امنیت در ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی از هر طریقی به دنبال ایجاد بحران در جامعه هستند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری، دشمنان مرکزی برای ایجاد بحران در ایران دارند، زیرا می‌خواهند امنیت را زیر سوال ببرند. این رویکرد دشمن فقط برای ایران نیست و در برابر هر کشوری که نخواهد زیرمجموعه آنان قرار بگیرد، چنین رویکردی دارند.

امام جمعه سمنان «وحدت ملی و امنیت ملی» را ۲ عنصر حیاتی برای هر کشوری برشمرد و ادامه داد: این ۲ اصل مورد هدف دشمنان ایران اسلامی است و همه باید در تقویت این حوزه‌ها مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه کشور با یک رویکرد برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن مواجه است و ما نیز باید برای مقابله برنامه داشته باشیم، درباره رویکرد مواجهه با عوامل حاضر در ناآرامی‌ها، یادآور شد: همه مشارکت‌کنندگان در مسایل سال گذشته را با یک چشم نباید دید.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی افزود: در آموزه‌های دینی هم وجود دارد و مثال‌های قرآنی نیز سرلوحه زندگی ماست که این ناآرامی‌ها و عوامل پشت صحنه آن مصداق «باطل» است که در برابر حق قرار گرفته اند.

وی با اشاره تمثیلی، باطل را به کف روی آب تشبیه کرد و افزود: کف از بین رفتنی است و قرآن باطل را کفی می‌داند که از بین می‌رود. دشمنان بدانند راه به جایی نمی‌برند و برای کشور هزیه‌تراشی می‌کنند.

وی تاکید کرد: نسل جدید جامعه ایران اکنون هدف دشمنان هستند که بیشتر دانش آموزان و دانشجویان را شامل می‌شوند و باید طرح‌های روشنگرانه برای افکار این اقشار اجرایی شود. کار‌های مثبت و ایجابی مورد نیاز است و با توجه به اینکه شبهات همچنان پایان نیافته است، باید زمینه‌سازی برای اجرای برنامه‌های جامع روشنگرانه پیش‌بینی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه دانش آموزان و دانشجویان ابدا ضددین نیست، گفت که دشمنان به دنبال این هستند که بی‌وزنی و بی قانونی را در مذاق این قشر‌ها شیرین جلوه دهد و آنان را به دنبال اهداف خود جلب کند. جوانان خواسته‌هایی دارند و البته نیاز‌هایی هم دارند که خودشان متوجه نیستند و رفع آن وظیفه صاحبان‌فکران است.

وی تاکید کرد: عموم دانش آموزان و دانشجویان فرزندان خودمان هستند، برخی خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها با دسیسه دشمن اکنون به شبهه تبدیل شده و این بخش از این قشر باید توجیه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار