بزرگراه شمالی کرج با احداث یک معبر جدید به میدان جمهوری متصل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: قرار است بزرگراه شمالی با احداث یک معبر جدید به میدان جمهوری اسلامی کرج متصل شود تا دسترسی هسته مرکزی کرج به این بزرگراه آسان شود.

علیرضا رحیمی محمودآبادی در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اظهار کرد: ۶۴ درصد اعتبارات شهری کرج برای زدودن محرومیت از محله‌ها و رفع گره‌های ترافیکی این کلانشهر اختصاص یافته است .

وی همچنین اهتمام شورا و شهرداری دوره ششم بر توزیع عادلانه بودجه در حوزه‌های مختلف شهری را یادآور شد و افزود: پارک‌ها و سرای محله، جدول‌گذاری، آسفالت محلات و معابر خاکی جزء اولویت‌های محلی برای پارلمان شهری است که امید است سرعت توزیع منابع نیز در محلات عادلانه‌تر شود.

رحیمی به تقاطع غیر همسطح بلوار جمهوری شمالی و  شهید موذن اشاره کرد و گفت: رینگ شمالی به جنوبی که قسمت شریان اصلی به بلوار جمهوری است و به اتوبان وصل می شود یک تقاطع سه سطحی است که به اهتمام شورای شهر و مدیریت شهری و مصوبات کمیسیون ماده ۵ ، آماده بازگشایی پاکات مناقصه برای اجرای این پروژه تا یکماه آینده هستیم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مهار ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و یادآور شد : ساخت و ساز غیر  مجاز صفر نمی‌شود چون امروزه ساخت و ساز غیر مجاز جرم تلقی نمی‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار