معرفی برترین‌های چهارمین سوگواره عکس استانی راویان عشق در بیجار

برگزیدگان چهارمین سوگواره عکس استانی همزمان با آیین اختتامیه این سوگواره معرفی شدند.

آیین اختتامیه چهارمین سوگواره عکس استانی "راویان عشق" امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان و جمعی از مسئولان شهرستانی و هنرمندان استان در مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی بیجار برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این آیین با اشاره به اینکه چهارمین سوگواره عکس "راویان عشق"در راستای نکوداشت عکاس عاشورایی زنده یاد امیر احمدزاده برگزار شد، اظهار داشت: در کنار برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاهی از آثار برگزیده این سوگواره در مجتمع فرهنگی و هنری امیرنظام گروسی بیجار برپا شد.

علی اصغر دریایی با اشاره به برگزاری سوگواره در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی افزود: ۱۵۰ اثر از هنرمندان استان کردستان به دبیرخانه این سوگواره عکس ارسال شد.

او یادآور شد: در این دوره از سوگواره هنرمندان شهرستان‌های قروه، بیجار و کامیاران آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

در این آیین و در بخش عکس موبایلی فرزانه واعظ مومنی، محمد شهبازی و سامان خدایاری به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش عکس حرفه‌ای نیز مبین محمدجوادی رتبه سوم، فرزانه واعظ مومنی دوم و سیدعلی رضویان اول شدند.

همچنین علی نوری برگزیده بخش اربعین شد و در این بخش سعید کردی نیز مورد تقدیر قرار گرفت. در این آیین عطیه علی محمدی سپهر محمدی و پوریا سبحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.