انتشار برای نخستین بار؛

بیانات رهبرانقلاب در نشست هیئت دولت پس از سفر به سیستان و بلوچستان +فیلم

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در نشست هیأت دولت وقت که پس از سفر ایشان در اسفند ۸۱ به سیستان و بلوچستان برگزار شد، برای نخستین بار منتشر شده است.

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با مردم استان سیستان و بلوچستان در بخشی از بیانات عنوان کردند «کار‌های زیادی انجام گرفته؛ کار‌های زیادی هم پیش روی ما است که باید انجام بگیرد. اگر دولت‌ها به آن مصوباتی که در اوایل دهه ۸۰ که بنده آمدم بلوچستان و تصمیم‌گیری شد، عمل می‌کردند، امروز چهره استان فرق می‌کرد. از طرف بعضی از دولت‌ها تنبلی شد، بی‌توجهی شد...»

به همین مناسبت بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در نشست هیأت دولت وقت که شش روز پس از سفر تاریخی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اسفندماه ۸۱ به استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود، برای نخستین بار منتشر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۲:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
کی کار نکرد؟ چرا کار نکرد؟ چرا پیگیری نکردید؟ چرا اخرین استان برای گاز رسانی هست در حالیکه 2 خط لوله را برای پاکستان برده اید؟ کنارک رفتید در پایگاه ارتش یک هفته بازدید نظامی ولی وضع اشفته ملت را ندیدید ؟ بیشتر مشکل نه برای ملت است ونه کار کردن یا نکردن دعوی شما وعبدالحمید دشمنی بین اقوام ایجاد کرده سبب فتوای جمعیتی از هر دو طرف شما شده باعث عدم ارسال امکانات دولتی به ان استان شده !! بنشین با عبدالحمید اشتی کن وباهم یک جور فتوای سیاسی بدهید چیزی از شما کم نمیشود وبر ارزش شما میافزاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
زمین و مسکن رو هم دشمن گران کرد ایا اینها وارداتی است
آخرین اخبار