توزیع تذکره و کارت ولادت در مرکز آسان خدمت باغ بالا

مرکز آسان خدمت باغ بالا از توزیع حدود ۳۴ هزار تذکره الکترونیکی و کارت تولد در این مرکز خبر داد.

مسئولین مرکز آسان خدمت باغ بالا می‌گویند: این مرکز که از اوایل سال جاری آغاز به کار نموده، برای حدود ۲۰ هزار تن تذکره الکترونیکی، به ۸ هزار متقاضی خدمات پس از توزیع تذکره و برای ۶ هزار هموطن دیگر خدمات کارت تولد ارایه نموده است.

ذبیح‌الله امین صافی، مدیر عمومی مرکز آسان خدمت باغ بالا گفت این مرکز با شعار ارایه خدمات گوناگون عامه برای شهروندان زیر یک چتر فعالیت نموده و روزانه حدود ۱۰۰۰ مراجعه کننده دارد که بیش‌ترین آن‌ها برای دریافت تذکره الکترونیکی مراجعه می‌نمایند.

به‌گفته صافی، در این مرکز افزون بر توزیع کارت تولد، پارچه فوتی و تذکره الکترونیکی جدید، بخش خدمات پس از توزیع تذکره نیز فعال بوده و خدماتی چون اصلاحات روی کارت، تذکره مثنی، تجدید تذکره، ثبت تولدات و ثبت ازدواج برای متقاضیان ارایه می‌گردد.

قابل یادآوری است آسان خدمت اداره ملی احصائیه و معلومات سه مرکز ارایه خدمات عامه آسان خدمت در شهر کابل، یک مرکز در شهر قندهار و یک مرکز دیگر در شهر متون خوست داشته و در سال مالی ۱۴۰۲ در نظر دارد در ولایات هرات، بلخ و ننگرهار نیز این گونه مراکز را ایجاد و فعال نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Kuwait
سيدنظرمحمد ولد سيدعبدالله
۱۵:۴۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
ما همرای فامیل ام باشنده دولت کویت هستم دقندهار مرکز شما فعالیت تذکره الکترونیکی را دارد اگر هست آدرس. وویب سایت شان ارسال فرمایید. تشکر فراوان
Kuwait
سيدنظرمحمد ولد سيدعبدالله
۱۴:۲۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
آقاى محترم اينجانب باشنده کویت باهمرای فامیلی ام می باشم میخواستم تذکره های الکترونیکی را برایم وفامیل ام اخذ نمایم وپاسبورت های الکترونیکی با اقامه دولت کویت داریم تذکره هایم از قندهار هست. و بعد از عید به قندهار می آیم اجرایی آن از طریق شما در قندهار ویا کابل در زودترین فرصت ممکن است از روی لطف اگر توضیح اعطاء فرمایید مرحمت شما هست.
باتشکر فراوان
Afghanistan
انعام الله
۲۲:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
خدمات تا قابل قدر هست.فقط که اګر شعبات تان کمی زیاد شود
Afghanistan
عبدالقاسم
۰۳:۳۵ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
هنوزاستفاده نکدیم
آخرین اخبار